Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-218 Lublin, ul. Hutnicza 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48 81 746 17 39 , fax. +48 81 7461227
- Data zamieszczenia: 2011-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lublinie
ul. Hutnicza 3 3
20-218 Lublin, woj. lubelskie
tel. +48 81 746 17 39, fax. +48 81 7461227
REGON: 43118139600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: Pakietu bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dzieci i młodzieży województwa lubelskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów zawierających elementy bezpieczeństwa pieszego/rowerzysty, przeznaczonych dla dzieci i młodzieży (dalej pakiet BRD). 2.Pakiet BRD powinien zawierać: 1)kask rowerowy rozmiar S i M, 2)zestaw oświetleniowy, 3)kamizelkę odblaskową rozmiar S i M, 4)smycz odblaskową, 5)opaskę sprężystą odblaskową, 6)pulsacyjny brelok odblaskowy z diodami LED, 7)podręcznik (poradnik) zawierający podstawowe informacje z zakresu ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa pieszego/ rowerzysty, 8)opakowanie. 3.Szczegółowy opis poszczególnych elementów pakietu BRD zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184441121
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość wykonania elementów pakietu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.ebip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną