Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
- Data zamieszczenia: 2019-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226942234, fax. +48226941149
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu gastronomicznego dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu gastronomicznego dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i zawierać Formularz asortymentowo – cenowy – odpowiednio dla każdej części postępowania (A-F): 1) część A – Zastawa stołowa, 2) część B – Sztućce, 3) część C – Sprzęt restauracyjny, 4) część D – Drobny sprzęt gastronomiczny, 5) część E – Naczynia bufetowe, 6) część F - Pozostały sprzęt gastronomiczny, w postaci papierowej. Formularz asortymentowo – cenowy należy złożyć również w postaci elektronicznej, tj. wypełnionego przez Wykonawcę arkusza kalkulacyjnego na płycie CD lub innym nośniku. 2. Do oferty każdy Wykonawca załączy: 1) Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) Pełnomocnictwa – w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie); 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informację o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie pkt 5.3) – w formie pisemnej; 4) Zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej; 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien: 1) zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu Wykonawców zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne; 2) być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice - ŻŁOBEK wyposażenie
Dodano: 2024-04-07 - „Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice – ŻŁOBEK wyposażenie”
Dodano: 2024-03-05 - Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice - ŻŁOBEK wyposażenie
Dodano: 2024-02-01 - „Budowa i modernizacja wraz z wyposażeniem świetlic wiejskich na terenie Gminy Łosice – Budowa centrum kulturalno - oświatowego w Biernatach - pierwsze wyposażenie (kontynuacja inwestycji) ”
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa i montaż wyposażenia stołówek i miejsc spożywania posiłków w Szkole Podstawowej im. Mariana Gotowca w Klembowie oraz w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kruszu
Dodano: 2022-08-18 - Dostawa wyposażenia dla szkół i świetlic należących do Gminy Siedlce
Dodano: 2020-10-15 - Dostawa i montaż wyposażenia stołówek i miejsc spożywania posiłków w Zespole Szkół w Ostrówku, w Szkole Podstawowej w Dobczynie i w Szkole Podstawowej w Starym Kraszewie - w ramach Rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”
Dodano: 2020-07-09 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni – jako pierwsze wyposażenie budynku Przedszkola przy ul. Maklakiewicza 9A w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa Przedszkola przy ul. Maklakiewicza 9A”
Dodano: 2020-07-09 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni – jako pierwsze wyposażenie budynku Przedszkola przy ul. Maklakiewicza 9A w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa Przedszkola przy ul. Maklakiewicza 9A”
Dodano: 2020-06-24 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w ramach przebudowy budynku przy ul. Twardej 8/12 w Warszawie na cele oświatowe ( znak sprawy: ZP-22/20)
Dodano: 2020-06-08