Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 1a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5991705 , fax. 022 5991704
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny
ul. Banacha 1a 1a
02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5991705, fax. 022 5991704
REGON: 00028897500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: spcsk.amwaw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zastawek aortalnych wszczepianych drogą przezkoniuszkową i przezskórną oraz zastawki samorozprężalnej wszczepianej przezskórnie - 2 pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis asortymentowo - ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331822207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.080,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, należy je załączyć do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1. Dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane par. 2 ust.1 pkt. 2 oraz par. 4 ust. 1 pkt. 1a (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składają wszyscy Wykonawcy). 2. Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców). 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 2 ust 1 pkt. 1, 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spcsk.amwaw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i sukcesywna dostawa zastawek aortalnych wszczepionych drogą przezskórną z systemami do wprowadzania wraz z dzierżawą
Dodano: 2016-05-20 - zakup i sukcesywna dostawa zastawek wszczepianych drogą przezskórną i przezkoniuszkową
Dodano: 2015-07-29 - zakup i sukcesywna dostawa zastawek wszczepionych przez koniuszek serca, tętnicę udową przez aortę
Dodano: 2014-10-17 - Wyroby medyczne. Znak sprawy: 74/2014
Dodano: 2014-10-14 - zakup i sukcesywna dostawa zastawek aortalnych i mitralnych oraz oksygenatorów do procedury ECMO
Dodano: 2014-09-12 - Sprzęt do wykonywania zabiegów hemodynamicznych, zastawki serca oraz filtry oddechowe
Dodano: 2013-11-20 - zakup i sukcesywna dostawa zastawek aortalnych do implantacji przezskórnej i przezkoniuszkowej
Dodano: 2013-10-29 - zakup i sukcesywna dostawa zastawek aortalnych do implantacji przezskórnej i przezkoniuszkowej
Dodano: 2013-10-14 - zakup i sukcesywna dostawa zastawek aortalnych do implantacji przeskórnej i przezkoniuszkowej
Dodano: 2013-07-10 - Zakup i sukcesywna dostawa kaniul do zabiegów kardiochirurgicznych oraz zastawek aortalnych do implantacji przezskórnej
Dodano: 2013-03-29