Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Czerwonego Krzyża 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2853645 , fax. 061 2853645
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Czerwonego Krzyża 2 2
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 061 2853645, fax. 061 2853645
REGON: 00030856000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO (ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWEGO) SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI DLA SZPITALA SPZOZ W ŚRODZIE WLKP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO (ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWEGO) SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI DLA SZPITALA SPZOZ W ŚRODZIE WLKP O WARTOŚCI PONIŻEJ 206.000 EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy SPOSÓB DOKONANIA OCENY Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty określonych w pkt. IX SIWZ metodą zerojedynkową spełnia/ niespełna w zakresie warunków opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie załączyli do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy niespełniający, chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 4 do SIWZ; 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działalności oferenta odpowiadać musi przedmiotowi zamówienia; 3)Formularz oferty. Oferta może być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4)Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty i reprezentowania oferenta (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym) 5)Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu w jego siedzibie i udostępnieniu na każde żądanie Zamawiającego wszystkich atestów i świadectw rejestracji na poszczególne pozycje oferty (zał. nr 5), 6)Wykaz środków transportowych niezbędnych do wykonania zamówienia. 7) Wykaz cen jednostkowych na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ. 8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Zleceniobiorca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy, każdy podmiot zobowiązany jest do złożenia oświadczenia określonego w pkt IX ppkt 1 oraz przedstawienia dokumentu określonego w pkt IX ppkt 2. Dokumenty określone w pkt IX ppkt 3 i 4 stanowią potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, które wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. WSZYSTKIE DOKUMENTY WINNY BYĆ PRZEDKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ DOSTAWCĘ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp-powiat.pl/bip.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa probówek, rurek, igieł, adapterów, motyli systemowych, strzykawek do systemu zamkniętego wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do odczytu OB z drukarek
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego do pracowni analitycznej i mikrobiologicznej.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego - zamknięty system podciśnieniowego pobierania krwi 15 ZP 2016
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi i innego sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do pobierania krwi do badań w zamkniętym systemie podciśnieniowym 10 ZP 2016
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa systemu pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa systemu zamkniętego i drobnych akcesoriów do pobierania krwi wraz z najmem czytnika do OB i mieszadła hematologicznego
Dodano: 2015-09-01 - Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi i mikrobrobówek preparowanych do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2015-06-18