Przetargi.pl
Dostawa (zakup) energii elektrycznej dla obiektów Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2016 r. - 2017 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2015-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (zakup) energii elektrycznej dla obiektów Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2016 r. - 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej położonych w następujących lokalizacjach: 1) Łuków ul. Łapiguz 112; 2) Łuków ul. Międzyrzecka; 3) Międzyrzec Podlaski ul. Partyzantów; 4) Międzyrzec Podlaski ul. Lubelska; 5) Wisznice ul. Warszawska; 6) Janów Podlaski ul. Brzeska 63; Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Hrubieszów ul. Grabowiecka 18 B; 2) Hrubieszów ul. Piłsudskiego; 3) Tyszowce ul. Wielka 103; Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Bychawa ul. Budnego 5; 2) Krzczonów ul. Żeromskiego 4; 3) Mętów dr. 835; 4) Kraśnik ul. Urzędowska dr. 833; 5) Kraśnik ul. Urzędowska - Lubelska dr. 833; 6) Bełżyce ul. Żeromskiego 4; 7) Kraśnik ul. Urzędowska; 8) Jakubowice Konińskie; 9) Przytyki; 10) Chodel; Zadanie 4: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Parczew ul. Wojska Polskiego 21 - 2 liczniki; 2) Parczew ul. 11 Listopada 98 - Obwód Drogowy; 3) Parczew ul. 11 Listopada 98 - sygnalizacja; 4) Ostrów Lubelski ul. Lubartowska 62; Zadanie 5: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach położonych w następujących lokalizacjach: 1) Puławy ul. Piaskowa Leśna; 2) Puławy ul. Zielona- Głeboka; 3) Puławy ul. Dęblińska 27; 4) Puławy ul. Piaskowa- Jaworska; 5) Annopol ul. St. Skały 24; 6) Solec -Kolonia Nadwiślańska; 7) Puławy ul. Piłsudskiego - Piaskowa; Zadanie 6: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie położonych w następujących lokalizacjach: 1) Dobropol; Zadanie 7: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej dla obiektów Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu położonych w następujących lokalizacjach: 1) Zamość ul. Batorego 2; 2) Józefów ul. Batalionów Chłopskich 29; 3) Biłgoraj ul. Krzeszowska 74; 4) Biłgoraj ul. Zamojska-Długa; 5) Biłgoraj ul. Kościuszki-Komorowskiego; 6) Biłgoraj ul. Kościuszki w Puszczy; 7) Biłgoraj ul. Kościuszki-Lubelska; 8) Frampol ul. Gorajskiego dr.835; 1. Szacunkowe zużycie energii dla wszystkich zadań w latach 2016r. - 2017 r. wynosi 1 177 906 kWh. 2. Szczegółowe informacje o punktach odbioru energii, ich danych technicznych, grupach taryfowych oraz planowanym zużyciu energii w 2016 r.-2017 r. znajdują się w Wykazie Punktów Poboru Energii (PPE). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych. 4. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 5. Sprzedaż energii elektrycznej winna odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 poz. 1059 z późn. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy. 6. Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Operatorem systemu dystrybucji do którego przyłączone są PPE Zamawiającego jest PGE Dystrybucja S.A. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej Zadań, wybranych przez siebie spośród Zadań wyszczególnionych w pkt III. Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Wartość zamówienia obejmująca Zadanie od 1 do 7 wynosi: 224 188,18 zł. netto, w tym Zadanie nr 1 - 24 764,77 zł. netto, Zadanie nr 2 - 18 149,83, Zadanie nr 3 - 70 263,59, Zadanie nr 4 - 30 162,47 zł. netto, Zadanie nr 5 - 45 935,87 zł. netto, Zadanie nr 6 - 16 592,52 zł. netto, Zadanie nr 7 - 18 319,13 zł. netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 450,00 zł, (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt 00/100) za każde oferowane do wykonania Zadanie. W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść odpowiednią wielokrotność kwoty 450,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Pieniądzu; 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. Gwarancjach bankowych; 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach