Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych.

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://splublin.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2018 r. 3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz punktów poboru znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. 3.2 Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin z siedzibą w Lublinie przy ul. Garbarskiej 21 - przedsiębiorstwo energetyczne posiadające koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający posiada z OSD umowy o świadczeniu usług dystrybucji zawarte w 2014 r. na czas nieokreślony. 3.3 Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego (wskazanych w zał. Nr 3 do SIWZ) na podstawie generalnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012, poz.1059 z późn. zm.) i odnośnymi aktami wykonawczymi, koncesją na obrót energią wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016, poz. 380). 3.4 Zamawiający upoważni Wykonawcę do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży na podstawie stosownych pełnomocnictw. Obecny sprzedawca energii to Corrente Sp. z o.o. ul. Konotopska 4, 05-850 Ożarów Mazowiecki (umowy na czas określony do dnia 30.06.2016 r.). 3.5 Zamawiający oświadcza, że poprzez zawarcie umowy sprzedaży energii elektrycznej wskazuje Wykonawcę jako podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe na rynku bilansującym. Ryzyko i koszty związane z niezbilansowaniem energii elektrycznej ponosi Wykonawca. 3.6 Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególnych Odbiorców, których wykaz zawiera załącznik nr 1. 3.7 Szacunkowa ilość energii wynosi łącznie 3 116 040 kWh, w tym: Grupa taryfowa C: - taryfa całodobowa C11: 1 201 240 kWh - taryfa całodobowa C21: 577 100 kWh - strefa szczyt C12a: 42 500 kWh - strefa pozaszczyt C12a: 80 100 kWh - strefa dzienna C12: 67 500 kWh - strefa nocna C12: 61 300 kWh - strefa szczyt C22a: 97 400 kWh - strefa pozaszczyt C22a: 193 700 kWh - strefa dzienna C22b: 10 700 kWh - strefa nocna C22b: 11 100 kWh Grupa taryfowa G: - taryfa całodobowa G11: 601 000 kWh - strefa dzienna G12: 59 300 kWh - strefa nocna G12: 33 400 kWh - strefa dzienna G12w: 42 900 kWh - strefa nocna G12w: 36 800 kWh 3.8 Prognoza zużycia energii wskazana w pkt 3.7 oraz w załączniku nr 3 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może w zależności od rzeczywistych potrzeb ulec zmianie, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości Punktów Poboru Energii (PPE) dla poszczególnych Odbiorców, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE. W zależności od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiednio: zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanej energii wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ o maksymalnie 10 %, z zastrzeżeniem pkt 3.10. 3.9 Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy zakupią od Sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana - wskazana w załączniku nr 3 do SIWZ (pkt 3.7). 3.10 W przypadku zmiany wielkości zużycia energii Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować do rozliczeń z Zamawiającym i Odbiorcami zaoferowane w przetargu ceny jednostkowe energii, właściwe dla danej grupy taryfowej. 4. Termin wykonania zamówienia - w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splublin.bip.lubelskie.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach