Podlaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 15-042 Białystok, ul. Pałacowa 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podlaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Pałacowa 3 3
15-042 Białystok, woj. podlaskie
REGON: 01581798500111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z rozładunkiem materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem materiałów biurowych i eksploatacyjnych do POW NFZ w Białymstoku przy ul. Pałacowej 3 oraz Delegatur w Łomży przy Al. Piłsudskiego 11A i w Suwałkach przy ul. Pułaskiego 73 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na potwierdzenie czego dołączą dokumenty określone w pkt 6.1. ppkt. 2 i 3 SIWZ, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego dołączą dokument określony w pkt 6.1. ppkt. 1 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty /załącznik nr 3 do SIWZ/ musi złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ponadto wraz z ofertą należy złożyć: 4) formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do ploterów w 2016 r.
Dodano: 2016-03-22 - Dostawy papieru kserograficznego
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2016 roku
Dodano: 2015-11-17 - Dostawy papieru kserograficznego
Dodano: 2015-02-02 - Dostawę papieru kserograficznego na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku
Dodano: 2014-10-16 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR ORAZ PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH
Dodano: 2014-09-08 - dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych
Dodano: 2014-07-29