Przetargi.pl
Dostawa z montażem wyposażenia placów zabaw w miejscowościach: Wołuszewo, Odolion, Służewo, Słomkowo, Otłoczyn, Łazieniec, Przybranowo, Ośno Drugie, Ostrowąs i Opoki, gmina Aleksandrów Kujawski.

Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
    ul. Słowackiego 12 12
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
    REGON: 00054496400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z montażem wyposażenia placów zabaw w miejscowościach: Wołuszewo, Odolion, Służewo, Słomkowo, Otłoczyn, Łazieniec, Przybranowo, Ośno Drugie, Ostrowąs i Opoki, gmina Aleksandrów Kujawski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących elementów wyposażenia placów zabaw: - wieża z dachem dwuspadowym, zabezpieczenie sklejkowe, zjeżdżalnia głęboka, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, trap schodki, pomost wiszący, trap średni- 10 szt. - huśtawka podwójna- 10 szt., - piaskownica z desek o wym. 3×3 m- 10 szt., - konik bujany na sprężynie - 10 szt., - ławko- stół o wymiarach 1,8x1,85×0,75 m- 18 szt., - karuzela krzyżowa- 8 szt., - huśtawka ważka- 10 szt., - zjeżdżalnia z huśtawką- 6 szt.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 SIWZ -Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 6. wykażą się doświadczeniem w realizacji dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 dostawy wraz z montażem w kwocie nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ, dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ.. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ 2. Zaakceptowany wzór umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej osoby przejmującej obowiązki kierownika budowy w rozumieniu przepisów prawa budowlanego oraz, aktualne na dzień składania oferty, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 dostawy wraz z montażem w kwocie nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że każda z tych dostaw wraz z montażem została należycie wykonana- referencje, (załącznik nr 4); 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych- załącznik nr 5 do SIWZ; 7. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tzn. aktualne certyfikaty zakładów kontroli jakości i bezpieczeństwa (np. Instytutu Sportu, COBRABID BBC, TUV) dla poszczególnych urządzeń zabawowych potwierdzające zgodność tych urządzeń z normami dotyczącymi wyposażenia terenów rekreacyjno-sportowych. 8. opisy lub fotografie tzn. kolorowe zajęcia lub ilustracje katalogowe obrazujące poszczególne urządzenia zabawowe oraz określające wygląd urządzeń i ich kolorystykę. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w przypadku złożona oferta, prócz dokumentów określonych w pkt 12 spełniać musi następujące wymogi: a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: - wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, - powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik. d) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokumenty , o których mowa w punkcie 12 i 13 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( oświadczenia, zobowiązania w oryginale).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach