Muzeum Ceramiki ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Adama Mickiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 644 22 00 , fax. 0-75 644 47 00
- Data zamieszczenia: 2018-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ceramiki
ul. Adama Mickiewicza 13
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 644 22 00, fax. 0-75 644 47 00
REGON: 23017566100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.boleslawiec.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z montażem urządzeń multimedialnych na potrzeby projektu pn. „Bolesławiec - Vrchlabi - aktywna transgraniczna współpraca muzeów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem urządzeń multimedialnych na potrzeby projektu pn. „Bolesławiec - Vrchlabi - aktywna transgraniczna współpraca muzeów” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Druk „OFERTA” musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, opis) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Tabelę cenową i opisową oferowanego produktu ZAWARTE W DRUKU OFERTA. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów – Szczegółowy wykaz oferowanych produktów – sporządzony przez wykonawcę w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych. W sytuacji niezłożenia wykazu lub niepodania producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.. Wykaz należy sporządzić na druku stanowiących załączniki nr 4 do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wdrożenie systemów VR, mappingu, iluminacji i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających pałac Goszcz (..)
Dodano: 2024-02-05 - Dostawa i montaż dwóch zestawów mobilnych do wideokonferencji w ramach projektu Zrównoważony rozwój uczelni w celu realizacji Programu „Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia”
Dodano: 2022-12-16 - Zakup i montaż systemów audiowizualnych i konferencyjnych Sali kinowej dworca PKP w Węglińcu
Dodano: 2022-12-09 - Dostawę monitorów dotykowych min. 65” 4K z systemem Android wyposażeniem oraz regulowanym uchwytem z montażem naściennym dla potrzeb 10 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-105/WZŻ/2020.
Dodano: 2020-12-01 - Dostawę monitorów multimedialnych wraz z komputerami OPS, oprogramowaniem oraz uchwytami naściennymi regulowanymi elektrycznie dla potrzeb 10 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-100/WZŻ/2020.
Dodano: 2020-11-19 - „Zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK i wyposażenia dla szkół w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych drogą do sukcesu w Gminie Świdnica” RPDS.10.02.04-02-0014/18
Dodano: 2020-10-15 - Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej - Scena na Piekarach
Dodano: 2020-09-25 - Zakup wyposażenia do przedszkola w Czeszowie i Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Smyki z gminy Zawonia: sprzęt komputerowy, multimedialny
Dodano: 2020-08-27 - Dostawa systemów interaktywnej prezentacji multimedialnej, dla dwóch budynków Centrum Kultury i Czytelnictwa Gminy Domaniów
Dodano: 2020-06-12 - „Zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK i wyposażenia dla szkół w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych drogą do sukcesu w Gminie Świdnica” RPDS.10.02.04-02-0014/18 – sprzęt drobny
Dodano: 2020-02-25