Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 380 225 , fax. 75 738 00 13 75 738 02 01
- Data zamieszczenia: 2018-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
ul. Jeleniogórska 4
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 757 380 225, fax. 75 738 00 13 75 738 02 01
REGON: 31033800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbol.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie kardiomonitorów z centralą monitorującą. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kardiomonitorów z centralą monitorującą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz opis przedmiotu zamówienia). 2.Parametry graniczne / Warunki graniczne zamawianego asortymentu zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku nie spełnienia wartości granicznych / parametrów granicznych przez oferowany asortyment, oferta zostanie odrzucona. Brak opisu/wpisu w kolumnie „opisać parametry oferowane” zostanie potraktowane, jako niespełnienie parametru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień. 3.W przypadku braku opisu Wykonawcy lub braku podania parametrów lub braku podania odpowiedzi TAK/NIE w Formularzach opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) w części dotyczącej parametrów ocenianych przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. 4.Okres gwarancji – określony jest w załączniku nr 2. do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33195100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zawartość oferty. Złożona oferta musi zawierać: 1.1.wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, (Zamawiający prosi o załączenie wypełnionego Formularza na płycie CD lub DVD) 1.2.wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz opis przedmiotu zamówienia. (Zamawiający prosi o załączenie wypełnionego Formularza na płycie CD lub DVD). 1.3.wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 1.4.wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 1.5.pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne – vide pkt. 12.4. – 12.5. SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną