Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2018-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z montażem poszczególnych elementów systemu nagłaśniającego halę wielofunkcyjną Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa z montażem poszczególnych elementów systemu nagłaśniającego halę wielofunkcyjną Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Zakres rzeczowy zamówienia został zawarty w Parametrach technicznych zał. nr 1A do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Miejscem dostawy jest hala wielofunkcyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Chełmońskiego 43, 51-630 Wrocław Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta. Warunki rękojmi i gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczony sprzęt. Długość gwarancji stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec zwiększeniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Wymagana długość rękojmi to: 24 miesiące. Warunki serwisu gwarancyjnego: a) czas reakcji na zgłoszoną usterkę – maksymalnie 2dni , b) czas naprawy – nie dłużej niż 21 dni roboczych z dostawą sprzętu zamiennego, c) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, d) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie, o którym mowa w pkt. 3.6.b SIWZ licząc od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może, za zgodą Zamawiającego, ulec przedłużeniu. Przez „reakcję na zgłoszenie usterki” Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. e) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 3.6.b SIWZ na swój koszt i ryzyko, Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury Zamawiającemu jest potwierdzony przez jednostkę protokół odbioru. Faktura winna zawierać nr konta Wykonawcy, nazwę jednostki oraz nr umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342400-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków szczegółowych w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) b) oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2 do SIWZ) (dla każdego współkonsorcjanta - jeżeli dotyczy) c) oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2a do SIWZ) d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, e) Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. f) parametry techniczne przedmiotu zamówienia, g) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach - na formularzu oferty, h) arkusz kalkulacyjny. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 3. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126) dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126), inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Formularz ofertowy, parametry techniczne - składane są w oryginale. 4.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu akustycznego dla Wrocławskiego Teatru Współczesnego we Wrocławiu
Dodano: 2020-09-30 - „Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej – Scena na Piekarach”
Dodano: 2020-09-23 - Wyposażenie nagłośnieniowe i estradowe świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”
Dodano: 2020-08-24 - Wyposażenie nagłośnieniowe i estradowe świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”
Dodano: 2020-06-03 - Wyposażenie nagłośnieniowe i estradowe świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”
Dodano: 2019-12-12 - Zakup wyposażenia Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy do realizacji spektakli
Dodano: 2019-07-05 - Zakup wyposażenia Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy do realizacji spektakli
Dodano: 2019-06-18 - Dostawa projektora i sterownika AV do sali 14 Katedry Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-12-05 - Dostawa sprzętu nagłaśniającego, na potrzeby Centrum Muzealno - Kulturalnego w Świeradowie - Zdroju, ul. Dworcowa 1.
Dodano: 2018-11-19 - Zakup wyposażenia na potrzeby Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy.
Dodano: 2017-07-28