Gmina Książki ogłasza przetarg
- Adres: 87-222 Książki, ul. Bankowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6888165 , fax. 56 6888138
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Książki
ul. Bankowa 4
87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6888165, fax. 56 6888138
REGON: 87111880400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm-ksiazki.rbip.mojregion.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Książki oraz dostawa i montaż energooszczędnych źródeł światła oświetlenia wewnętrznego typu LED w wybranych budynkach gminnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie służące poprawie efektywności energetycznej, polegające na: 1. W zakresie oświetlenia ulicznego: - demontażu istniejących opraw sodowych oraz rtęciowych, protokolarnego przekazania i dostarczenie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego (łącznie 102 sztuki), dostawie wraz z montażem energooszczędnych opraw drogowych typu LED, na terenie gminy Książki (łącznie 102 sztuki), montażu nowego oprzewodowania w wysięgnikach rurowych – przewód YDY 2 x 2,5 mm2 oraz bezpiecznikowego złącza do lamp oświetlenia ulicznego zasilanych z elektroenergetycznej linii napowietrznej z przewodami izolowanymi AsXS jak, i przewodami gołymi AL. wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, 2. W zakresie oświetlenia wewnętrznego: - demontażu istniejących opraw świetlówkowych – 59 szt, - demontażu istniejących świetlówkowych źródeł światła – 1399 szt, - demontażu istniejących opraw w sali gimnastycznej – 20 szt - dostawie wraz z montażem energooszczędnych opraw LED w tym: natynkowych paneli LED 60x60 cm – 33 szt., natynkowych paneli LED 120x30 cm – 16 szt., opraw liniowych LED na salę gimnastyczną – 10 szt. źródeł światła w postaci tub LED – 1399 szt., opraw LED na dużą salę gimnastyczną – 20 szt. - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, - demontaż i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność, podlegających wymianie elementów dotychczasowego oświetlenia, w szczególności Wykonawca przekaże odpowiedniemu podmiotowi do utylizacji zgodnie z przepisami prawa wszelkie zdemontowane elementy, w tym żarówki i świetlówki. 3. Finansowaniu inwestycji – poprzez zapewnienie finansowania zewnętrznego. Przedmiot zamówienia będzie w całości finansowany w ramach zewnętrznego finansowania, Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie w formie faktoringu. Spłata należności z tytułu dostawy oraz koszty finansowania inwestycji sfinansowane będą ratalnie przez Zamawiającego z oszczędności, uzyskanych wskutek przeprowadzenia przedsięwzięcia, służącego poprawie efektywności energetycznej. Koszty finansowania będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Okres finansowania: 5 (pięć) lat. Parametry techniczne opraw, szczegółowe określenie miejsca wykonania dostawy oraz dane techniczne niezbędne do skalkulowania oferty określone zostały w Rozdziale V SIWZ Dane techniczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie opraw oświetlenia ledowego o wartości minimum 230.000,00 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych brutto) wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu, określającego czy robota została wykonana w sposób należyty oraz wskazującego czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez „dowody” należy rozumieć: - poświadczenie, - inny dokument, jeżeli uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16) wypełniony - Formularz oferty (wg wzoru Rozdział II SIWZ); 17) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 18) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów, należy zastosować zasady przewidziane w § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. 19) Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 20) Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 17), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 21) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 22) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa oddzielnie każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 23) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 24) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oświetlenia ulicznego przy drogach wojewódzkich w Toruniu
Dodano: 2023-08-16 - „Zakup i dostawa opraw oświetleniowych drogowych w technologii LED”
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa wraz z montażem lamp solarnych – na terenie gminy Fabianki – II
Dodano: 2022-10-11 - Dostawa i montaż lamp solarnych
Dodano: 2022-09-13 - Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem technologii LED na terenie gminy Lubiewo - dostawa opraw oświetleniowych drogowych w technologii LED
Dodano: 2021-01-20 - ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem technologii LED na terenie gminy Lubiewo" - dostawa opraw oświetleniowych drogowych w technologii LED
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa i montaż nowych opraw w instalacji oświetlenia iluminacyjnego tężni solankowej w Inowrocławiu
Dodano: 2020-11-24 - Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem technologii LED na terenie gminy Lubiewo - dostawa opraw oświetleniowych drogowych w technologii LED
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa opraw oświetleniowych drogowych w technologii LED
Dodano: 2020-07-31 - Modernizacja instalacji oświetlenia sportowego hali ARENA Toruń przy ul. Bema 73-89 w Toruniu – etap I
Dodano: 2020-06-18