Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-046 Łódź, ul. Wodna 40
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2536240 , fax. 042 2536249
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi
ul. Wodna 40 40
90-046 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 2536240, fax. 042 2536249
REGON: 00029502400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa :wzorców, buforów, testów i materiałów odniesienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzorców, buforów, testów i materiałów odniesienia niezbędnych do funkcjonowania laboratoriów Zamawiającego w 2009 roku z instrukcjami, certyfikatami jakości, kartami charakterystyki do siedzib Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia 2. ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załą-czonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, W przypadku złożenia przez Wykonawcę pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia obowiązuje załącznik nr 3a, 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wyko-nawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty na-leży dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upły-wem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-06 - Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby utrzymania czystości dla Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek
Dodano: 2016-03-16 - Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby utrzymania czystości dla Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek
Dodano: 2016-02-15 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
Dodano: 2016-02-01 - Zakup i dostawa produktów chemicznych
Dodano: 2015-12-16 - Zakup i dostawa produktów chemicznych
Dodano: 2015-10-09 - Dostawy chemii basenowej dla Kompleksu Termalno - Basenowego w Uniejowie
Dodano: 2014-01-22 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
Dodano: 2013-04-19 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
Dodano: 2013-03-14 - Dostawy chemii basenowej dla Kompleksu Termalno - Basenowego w Uniejowie
Dodano: 2013-01-22