Fundacja Małopolskie Hospicjum dla Dzieci ogłasza przetarg
- Adres: 31-979 Kraków, Odmętowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126437221
- Data zamieszczenia: 2018-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Małopolskie Hospicjum dla Dzieci
Odmętowa 4
31-979 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126437221
REGON: 120197627 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhd.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wyrobu medycznego oraz wyposażenia dodatkowego wraz z uruchomieniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego wyrobów medycznych i nie medycznych wraz z uruchomieniem w ramach projektu „Rozszerzenie oferty usług Centrum Wsparcia Opiekunów Osób Niesamodzielnych Małopolskiego Hospicjum dla Dzieci w Krakowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 4A do nr 4M do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 395,00 złotych, z uwzględnieniem podziału na poszczególne grupy wskazane w SIWZ przy ofertach częściowych. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku PKO BP o numerze: 29 1020 2892 0000 5302 0408 1352. Wadium musi znaleźć się na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. Za chwilę wpływu wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie. Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 60 dni. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.6.1. Specyfikacji; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dokumentami, które umożliwią Zamawiającemu ocenę czy wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w tym dokumenty określające w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (dotyczy sytuacji gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów). 3. Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem skanera do pośredniej radiografii cyfrowej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie - nr sprawy 117/2020
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa, montaż i uruchomienie toru wizyjnego – kolumny endoskopowej dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
Dodano: 2020-10-23 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie SYSTEM POLISOMNOGRAFICZNY DO DIAGNOSTYKI ZABURZEŃ ODDYCHANIA W CZASIE SNU U NIEMOWLAT, DZIECI I DOROSŁYCH oraz VIDEOBRONCHOSKOP dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2020-10-09 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Społeczny. Bezpieczny Dom”
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa, instalacja i uruchomienie: RESPIRATOR NOWORODKOWY-MIKROSKOP OPERACYJNY OKULISTYCZNY- MYJNIA-DEZYNFEKTOR DO NARZĘDZI
Dodano: 2020-08-21 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie: Sprzętu medycznego wg n/w Zakresów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie Zamówienie zostało podzielone na: 2 Zakresy Zakres 1. APARAT DO ZNIECZULENIA SZT.1. BLOK OPERACYJNY Zakres 2. CYFROWY APARAT RTG MOBILNY-PRZYŁÓŻKOWY SZT.1. RTG
Dodano: 2020-06-10 - zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie: Sprzętu medycznego, aparatury medycznej wg n/w Zakresów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2020-06-08 - Zamówienie na dostawę róznych urządzeń i produktów medycznych dla AŚ w Krakowie
Dodano: 2020-05-07 - Dostawa sprzętu medycznego oraz rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego
Dodano: 2019-10-25 - CEWKA SYN.BODY COIL 1,5 T DO SYSTEMU MRI INTERA 1,5T - CEWKA SENSE NV COIL 1.5 T (8-CHAN) DO SYSTEMU MR INTERA 1,5 TDO APARATU MR INTERA 1,5 T - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie –– PRACOWNIA MR1- DZIAŁ DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ.
Dodano: 2019-07-25