Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
- Data zamieszczenia: 2020-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. +48338723111, fax. +480338723111
REGON: 00030441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Społeczny. Bezpieczny Dom” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia i sprzętu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem personelu. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. - Pakiet nr 1: Maseczki, rękawice, fartuchy, ochraniacze - Pakiet nr 2: Środki do dezynfekcji, maty dezynfekcyjne - Pakiet nr 3: Termometry, aparaty RR, pulsoksymetry - Pakiet nr 4: Aparat do dekontaminacji, urządzenie do zamgławiania, ozonator. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia i zakres zawierają załączniki nr 1a – 1d do SIWZ - Pakiety nr 1,2,3,4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Oferta, której sprzęt nie będzie spełniał warunków granicznych zostanie odrzucona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty składanej w formie elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji (oferowany pakiet). Dokumenty określone w punkcie 8.2.1-8.2.2 specyfikacji stanowią ofertę, w związku z tym nie będą podlegały procedurze uzupełnienia, określonej w art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności lub kopii elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem skanera do pośredniej radiografii cyfrowej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie - nr sprawy 117/2020
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa, montaż i uruchomienie toru wizyjnego – kolumny endoskopowej dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
Dodano: 2020-10-23 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie SYSTEM POLISOMNOGRAFICZNY DO DIAGNOSTYKI ZABURZEŃ ODDYCHANIA W CZASIE SNU U NIEMOWLAT, DZIECI I DOROSŁYCH oraz VIDEOBRONCHOSKOP dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2020-10-09 - Dostawa, instalacja i uruchomienie: RESPIRATOR NOWORODKOWY-MIKROSKOP OPERACYJNY OKULISTYCZNY- MYJNIA-DEZYNFEKTOR DO NARZĘDZI
Dodano: 2020-08-21 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie: Sprzętu medycznego wg n/w Zakresów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie Zamówienie zostało podzielone na: 2 Zakresy Zakres 1. APARAT DO ZNIECZULENIA SZT.1. BLOK OPERACYJNY Zakres 2. CYFROWY APARAT RTG MOBILNY-PRZYŁÓŻKOWY SZT.1. RTG
Dodano: 2020-06-10 - zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie: Sprzętu medycznego, aparatury medycznej wg n/w Zakresów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2020-06-08 - Zamówienie na dostawę róznych urządzeń i produktów medycznych dla AŚ w Krakowie
Dodano: 2020-05-07 - Dostawa sprzętu medycznego oraz rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego
Dodano: 2019-10-25 - CEWKA SYN.BODY COIL 1,5 T DO SYSTEMU MRI INTERA 1,5T - CEWKA SENSE NV COIL 1.5 T (8-CHAN) DO SYSTEMU MR INTERA 1,5 TDO APARATU MR INTERA 1,5 T - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie –– PRACOWNIA MR1- DZIAŁ DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ.
Dodano: 2019-07-25 - Urządzenia medyczne
Dodano: 2019-05-08