Zakład Karny w Barczewie ogłasza przetarg
- Adres: 11-010 Barczewo, ul. Klasztorna 7
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 514-84-41 w. 226 , fax. 89 532-87-01
- Data zamieszczenia: 2013-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Barczewie
ul. Klasztorna 7 7
11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 514-84-41 w. 226, fax. 89 532-87-01
REGON: 00032015300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów sanitarnych, kruszywa, drewna konstrukcyjnego, betonu i rejestratora rozmów radiotelefonicznych na potrzeby ZK w Barczewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów sanitarnych, kruszywa, drewna konstrukcyjnego, betonu i rejestratora rozmów radiotelefonicznych na potrzeby ZK w Barczewie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części ujęty jest w wykazie stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Liczba części: 5 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 44411000-4 - wyroby sanitarne 32000000-3 - sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 14210000-6 - żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 44191000-5 - różne drewniane materiały budowlane 44114000-2 - beton towarowy Część I - Wyroby sanitarne Część II - Kruszywa Część III - Drewno konstrukcyjne Część IV - Beton towarowy Część V - Rejestrator rozmów radio - telefonicznych 2. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, zgodnie z warunkami zawartymi w umowie 3. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. 4. Wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad - niezwłocznie. 6. Ilości podane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji. 7. Wykonawca zobowiązuje się zakupić i dostarczyć zamówione towary do Oddziału Zewnętrznego w Kikitach, pod adresem: Kikity 33,11-311 Kolno. Koszt transportu musi być wliczony w cenę towaru. 8. Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 9. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: a. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 90 1010 1397 0030 0113 9120 0000 z dopiskiem: Wadium na przetarg - nr D/Kw- Zp - 220- 03 / 2013 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). * Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. * Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć razem z ofertą. * Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy Pzp. * Za prawidłowo wniesione wadium, uważa się wadium znajdujące się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁOW SANITARNYCH ORAZ RUR INSTALACYJNYCH NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa różnych wyrobów budowlanych i teletechnicznych na potrzeby ZK w Barczewie
Dodano: 2013-01-02 - Dostawa i montaż poręczy i pochwytów oraz wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w Szpitalu Powiatowym w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2010-10-19 - Zakup materiałów hydraulicznych
Dodano: 2009-11-25 - Dostawa baterii umywalkowych i natryskowych do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Kikitach
Dodano: 2009-11-20 - Dostawa drzwi do Osrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Kikitach
Dodano: 2009-11-20