Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej ogłasza przetarg
- Adres: 11-332 Kikity, Kikity 33
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 718-11-23 , fax. 0-89 718-11-23 wew. 303
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej
Kikity 33 33
11-332 Kikity, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 718-11-23, fax. 0-89 718-11-23 wew. 303
REGON: 51064104600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa baterii umywalkowych i natryskowych do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Kikitach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii umywalkowych i ściennych do ODKSW w Kikitach 1. Kod CPV: 44411000-4 Wyroby sanitarne 2. Zakres dostawy obejmuje: - Bateria umywalkowa ścienna, z regulatorem ceramicznym, długość wylotu L=150mm, chrom - szt. 28 - Bateria umywalkowa stojąca, z regulatorem ceramicznym, długość wylotu L=150mm, chrom - szt. 32 - Bateria natryskowa, ścienna, regulator ceramiczny, natrysk punktowy z regulacja kąta nachylenia, z rączką natryskową, z wężem natryskowym, chrom - szt.60 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Zapewni gwarancję na zakupiony towar na okres 24 miesięcy . 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Ustawy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 2) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a. spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b. spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c. osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument wymieniony w pkt 1.2 może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁOW SANITARNYCH ORAZ RUR INSTALACYJNYCH NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa wyrobów sanitarnych, kruszywa, drewna konstrukcyjnego, betonu i rejestratora rozmów radiotelefonicznych na potrzeby ZK w Barczewie
Dodano: 2013-01-11 - Dostawa różnych wyrobów budowlanych i teletechnicznych na potrzeby ZK w Barczewie
Dodano: 2013-01-02 - Dostawa i montaż poręczy i pochwytów oraz wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w Szpitalu Powiatowym w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2010-10-19 - Zakup materiałów hydraulicznych
Dodano: 2009-11-25 - Dostawa drzwi do Osrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Kikitach
Dodano: 2009-11-20