Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 526 42 17 , fax. 261 874 170
- Data zamieszczenia: 2020-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 31
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 526 42 17, fax. 261 874 170
REGON: 13280825000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I/LUB MASECZEK OCHRONNYCH W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia Zadanie nr 1 – dostawa wyrobów medycznych oraz środków ochrony indywidualnej, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy – Zadanie nr 1. 3.2. Przedmiot zamówienia Zadanie nr 2 – dostawa wyrobów medycznych oraz środków ochrony indywidualnej, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy – Zadanie nr 2. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia, zawarte są ponadto we wzorze umowy – stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4. Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. Wykonawca, w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku, gdy w Postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Zamawiający odstąpi od wymogu żądania złożenia ww. oświadczenia. pełnomocnictwo - o ile dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży ochronnej jednorazowej (czepek, fartuch, ochraniacze foliowe na buty) w ilości 7176 sztuk oraz zestawu (kask ochronny i kamizelka) w ilości 3572 sztuk.
Dodano: 2024-03-29 - WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa odzieży ochronnej jednorazowej (czepek, fartuch, ochraniacze foliowe na buty) w ilości 7176 sztuk oraz zestawu (kask ochronny i kamizelka) w ilości 3572 sztuk.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego oraz rękawic roboczych i ochronnych w 2024 roku – zamówienie udzielane w częściach.
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia, przedmiotów ochrony indywidualnej
Dodano: 2023-10-10 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-09-27 - Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej do diagnostyki, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-123/2023
Dodano: 2023-08-30 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-08-28 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa peleryn przeciwdeszczowych
Dodano: 2023-07-19