Przetargi.pl
Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Apteki szpitalne w Głogowie. Znak sprawy: ZP/10/2009

Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8373211 , fax. 076 8373377
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie
    ul. Kościuszki 15 15
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8373211, fax. 076 8373377
    REGON: 00030878400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Apteki szpitalne w Głogowie. Znak sprawy: ZP/10/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na pięć pakietów. Pakiety są niepodzielne. Zamwiajacy wyraża zgode na składanie oferty na jeden lub wiecej pakietów. Pakiet nr 1 obejmuje 4 pozycje: akcesoria do diatermii VALLEYLAB i LIGASURE; Paki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniaja wymogi okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/ w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oswiadczenie z art. 44 w związku z art. 22 ustp. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biulety.sbip.pl/zoz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach