Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA PRACOWNIKÓW WROCŁAWSKIEGO CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA PRACOWNIKÓW WROCŁAWSKIEGO CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie polegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3). 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (zał. nr 4). 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oraz: 5. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z Zestawieniem asortymentowo-ilościowym (zał. 1 i 2 do SIWZ). 6. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1, 3. Dokument wymieniony w cz. VI pkt 2, 4 i 5 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 7. Dokumenty wymagane od Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinny być przedłożone zgodnie z przepisami określonymi w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605, zm. Dz. U. z 2008 r., Nr 188 poz. 1155)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę artykułów biurowych, papierniczych oraz pozostałych artykułów do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-63/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-04-05 - Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak.
Dodano: 2016-02-26 - ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH - 3 PAKIETY
Dodano: 2016-02-25 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papierniczych, papieru, druków biurowych i art. higienicznych do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach
Dodano: 2016-02-17