Przetargi.pl
Dostawa wyrobów do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 12 pakietach.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2271222 , fax. 17 2271233
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
    ul. Grunwaldzka 4 4
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 2271222, fax. 17 2271233
    REGON: 00030450400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 12 pakietach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wyrobów do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 12 pakietach do Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego ZOZ w Kolbuszowej. Pakiet nr 1 - kompresy niejałowe - 3 pozycje Pakiet nr 2 - wata, plastry, opaski - 49 pozycji Pakiet nr 3 - serwety, kompresy gazowe - 10 pozycji Pakiet nr 4 - pieluchy, podkłady - 10 pozycji Pakiet nr 5 - opatrunki specjalistyczne I - 13 pozycji Pakiet nr 6 - excilony - 4 pozycje Pakiet nr 7 - opatrunki parafinowe - 3 pozycje Pakiet nr 8 - opatrunki specjalistyczne II - 9 pozycji Pakiet nr 9 - opatrunki specjalistyczne III - 3 pozycji Pakiet nr 10 - lignina - 1 pozycja Pakiet nr 11 - opatrunki specjalistyczne IV - 4 pozycje Pakiet nr 12 - opatrunki specjalistyczne V - 14 pozycji Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: 1) świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej oraz spełniać wymogi dyrektyw Unii Europejskiej . 2)Certyfikat jednostki notyfikowanej - dotyczy asortymentu jałowego. 3)Dokument potwierdzający chłonność produktu - wystawiony przez producenta produktu - w zakresie pakietu nr 4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów ( karta techniczna, katalog z zaznaczoną pozycją) w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. 1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat. 2) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego wyrobu (okresowy brak na rynku) należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 3) Braki w dostawach wyrobów objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. / 017 2271233 - Kierownikowi Apteki Szpitalnej. 4) W przypadku okresowego braku dostępności wyrobu z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik/ równoważnik w cenie przetargowej lub niższej / jeżeli zamiennik istnieje/, zgodnie z zasadami wskazanymi w umowie. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo - w sytuacjach tego wymagających/ brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych/- do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ. 6) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu leczniczego innego niż w SIWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę / do pełnego opakowania/. 7) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8) Zaoferowany przedmiot zamówienia (wszystkie zaoferowane artykuły) muszą mieć aktualne terminy ważności i przydatności do użycia, nie krótsze niż 6 miesięcy (licząc od dnia dostawy do Zamawiającego). 9) W przypadku braku wyrobu lub jego zaakceptowanego przez Zamawiającego zamiennika u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw. 11) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia . 12) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego Apteki, wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kolbuszowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach