"Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 38-481 Rymanów-Zdrój, ul. Zdrojowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4357401, 4357765 , fax. 134 357 475
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
ul. Zdrojowa 48
38-481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 013 4357401, 4357765, fax. 134 357 475
REGON: 87205900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do budynku "Anna" w Rymanowie Zdroju. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do budynku „Anna w Rymanowie Zdroju, znak sprawy EEZ - 06/20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.Zawartość poszczególnych części: CZĘŚĆ NR 1 – Książki i zabawki CZĘŚĆ NR 2 –Wyposażenie i urządzenia do pomieszczeń: Gabinet lekarski, zabiegowy i Sali kinezyterapii CZĘŚĆ NR 3 – Wyposażenie do pokoi dla pacjentów, gabinetu zabiegowego, gabinetu lekarskiego, dyżurki pielęgniarskiej, pomieszczeń gastronomicznych, pomocniczych, itp. CZĘŚĆ NR 4 – Urządzenia gastronomiczne Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający ustala dostawy sprzętu i wyposażenia w zakresie wszystkich części w terminie 90 dni od dnia podpisani a umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23.11.2020 r. do godz. 10:00. Niewniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wadium ustala się następująco: - do części nr 1 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium - do części nr 2 w kwocie 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - do części nr 3 w kwocie 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) - do części nr 4 w kwocie 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (oryginał) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał). Wykonawca załączy do oferty: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) formularz asortymentowo-cenowy(dotyczy części, na które składana jest oferta), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał); 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, w przypadku: a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); b) Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup mebli do Centrum Kultury Gminy Markowa”
Dodano: 2024-03-12 - „Zakup nowego wyposażenia dla Centrum Kultury Gminy Markowa”
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa wyposażenia mieszkań związku z realizacją projektu pn.: „Zakup lokali mieszkalnych, ich wykończenie i wyposażenie".
Dodano: 2023-08-28 - Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych
Dodano: 2023-04-05 - Zakup wyposażenia w ramach realizowanego projektu "Równe szanse dla wszystkich" - poprawa dostępności szkół w Gminie Osiek Jasielski
Dodano: 2023-03-21 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka oraz przedszkola w Mrowli
Dodano: 2021-03-01 - Dostawa mebli do Zagrody Garncarskiej w Medyni Głogowskiej
Dodano: 2021-03-01 - Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do budynku Anna w Rymanowie Zdroju.
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa mebli do Zagrody Garncarskiej w Medyni Głogowskiej
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w miejscowości Raczkowa
Dodano: 2020-11-27