Przetargi.pl
Dostawa Paliw dla WORD w Rzeszowie

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-501 Rzeszów, Al. Wyzwolenia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 605 600 , fax. 178 527 194
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie
    Al. Wyzwolenia 4
    35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 605 600, fax. 178 527 194
    REGON: 69054126000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Paliw dla WORD w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw ciekłych tj. oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz skroplonego gazu ropopochodnego zwanych dalej „paliwami” do pojazdów oraz urządzeń Zamawiającego w okresie 37 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż od dnia 02 stycznia 2021 r. w ilościach niżej podanych, z zastrzeżeniem ust. 4: 1) Benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 25.000 litrów, przy czym minimalna ilość benzyny nie może być mniejsza niż 5.000 litrów. 2) Oleju napędowego w ilości do 86.400 litrów, przy czym minimalna ilość oleju napędowego nie może być mniejsza niż 5.000 litrów. 3) Skroplonego gazu ropopochodnego LPG w ilości do 62.000 litrów, przy czym minimalna ilość gazu nie może być mniejsza niż 5.000 litrów. 2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w odpowiednich normach i przepisach prawa, a w szczególności: 1) ustawie z dnia 25-08-2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U.2019.660) 2) ustawie z dnia 26-08-2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (t.j.Dz.U.2020.1233) 3) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9-10-2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj.Dz.U.2015.1680) 4) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14-04-2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego(LPG) (Dz.U.2016.540). 3. Dostawy oleju napędowego, o których mowa w ust. 1 pkt 2 dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. W przypadku spadków temperatury otoczenia poniżej minus 10oC dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać paliwu zimowemu. Wykonawca umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia. 4. Określone w ust. 1 ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Dostawa paliw dokonywana będzie sukcesywnie ze stacji paliw, na której prowadzona jest jednocześnie sprzedaż wszystkich paliw stanowiących przedmiot zamówienia, zlokalizowanej ………………………………. – określonej w ofercie Wykonawcy jako główna stacja paliw, czynnej przez całą dobę 7 dni w tygodniu. W przypadku, gdy Wykonawca posiada większą liczbę stacji paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego czynnych całą dobę 7 dni w tygodniu, prowadzących jednocześnie sprzedaż wszystkich paliw stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający może wg swojego wyboru dokonywać zakupu paliw także na tych stacjach. 6. Paliwo tankowane będzie do pojazdów Zamawiającego albo do kanistrów (benzyna bezołowiowa Pb95/olej napędowy) na potrzeby urządzeń Zamawiającego innych niż pojazdy. Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo w systemie kart paliwowych lub w systemie bezgotówkowym bez kart paliwowych, na głównej stacji paliw Wykonawcy lub na innej stacji paliw Wykonawcy, o których mowa w ust. 5, spełniającej wymagania niniejszej SIWZ. 7. Karty paliwowe, w każdym przypadku (zaginięcia, zniszczenia, zmiany nr rejestracyjnego pojazdów będących w użytkowaniu Zamawiającego), wydawane będą przez Wykonawcę niezwłocznie i nieodpłatnie. 8. Karty paliwowe działać mają w systemie rozliczenia bezgotówkowego z ustalonym terminem płatności po wykonaniu usługi tankowania, wystawieniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego faktury VAT. 9. W przypadku kart paliwowych Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy każdorazowo w terminie 21 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT, nie wcześniej niż 7 dni od doręczenia jej Zamawiającemu. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze w podziale na grupy za paliwo dostarczone w okresie rozliczeniowym. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca, od 16-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Ustala się następujące grupy: Benzyna bezołowiowa PB 95/ LPG oraz Olej napędowy. 10. Zakup paliwa będzie dokonywany po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy „na dystrybutorze” w chwili zakupu z uwzględnieniem rabatu wskazanego w ofercie. 11. W przypadku systemu kart paliwowych Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupionego paliwa do każdego z pojazdów lub urządzenia Zamawiającego w systemie elektronicznym za pomocą karty paliwowej, posiadającej kod przypisany do pojazdu lub urządzenia. 12. Dla pojazdów ewidencjonowany będzie: nr rejestracyjny, data tankowania, ilości i rodzaj zakupionego paliwa. 13. W przypadku tankowania paliwa do kanistrów przez pracowników Zamawiającego na potrzeby urządzeń Zamawiającego czynności te zostaną odnotowane przez Wykonawcę i zaewidencjonowane z podaniem numeru karty, opis/ tytułu karty, daty oraz ilości i rodzaju zakupionego paliwa. 14. Bezgotówkowa sprzedaż paliw przy użyciu kart paliwowych odbywać się będzie poprzez tankowanie zbiorników pojazdów oraz kanistrów na potrzeby urządzeń Zamawiającego na głównej stacji paliw Wykonawcy lub na innej stacji paliw Wykonawcy, o których mowa w ust. 5 – za pomocą kart paliwowych Wykonawcy wydanych Zamawiającemu. Pracownik Zamawiającego tankujący paliwo do zbiorników pojazdów lub kanistrów na potrzeby urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy zobowiązany jest do wprowadzenia właściwego kodu PIN przypisanego indywidualnie do karty paliwowej i jako potwierdzenie transakcji otrzyma dowód wydania (wydruk z terminala), gdzie jeden egzemplarz dowodu wydania otrzymuje pracownik Zamawiającego, a drugi egzemplarz dowodu wydania zostaje na stacji paliw Wykonawcy. Dowód wydania (wydruk z terminala) będzie zawierał następujące dane: datę wystawienia, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu lub numer karty, opis/ tytuł karty (w przypadku tankowania do kanistra), ilość i cenę jednostkową brutto zakupionego paliwa przed i po rabacie. 15. Wykonawca w terminie 10 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże Zamawiającemu za potwierdzeniem karty paliwowe umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa. Ilość kart paliwowych zostanie określona przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy. 16. W przypadku systemu rozliczenia bezgotówkowego, bez wykorzystania kart paliwowych, Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy wzór miesięcznej karty eksploatacji pojazdu (zał. nr 3 do umowy), w której Wykonawca będzie każdorazowo potwierdzał ilość i cenę zakupionego paliwa. Odbiór paliwa wymaga pokwitowania przez upoważnioną osobę (2 egzemplarze pokwitowania – dokumentu wydania zewnętrznego (WZ) – po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy). Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy każdorazowo w terminie 21 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT, nie wcześniej niż 7 dni od doręczenia jej Zamawiającemu. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze w podziale na grupy za paliwo dostarczone w okresie rozliczeniowym. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 10-go dnia miesiąca, od 11-go do 20-go dnia miesiąca oraz od 21-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Ustala się następujące grupy: Benzyna bezołowiowa PB 95/ LPG oraz Olej napędowy. 17. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy listę osób uprawnionych do odbioru paliwa (zał. nr 2 do umowy). 18. Nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów i urządzeń, do których będzie tankowane paliwo (zał. nr 1 do umowy), z zastrzeżeniem, że w przypadku urządzeń paliwo (benzyna bezołowiowa Pb95/olej napędowy) będzie tankowane do kanistra(ów). W wykazie, o którym mowa wyżej Zamawiający dokona podziału na grupy obejmujące: 1) ciągniki siodłowe, samochody ciężarowe, traktory i autobus 2) samochody osobowe 3) motocykle 4) urządzenia 19. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej faktury, odrębne dla każdej grupy zbiorcze zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego, zawierające: 1) Przy użyciu kart paliwowych: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub numer karty wraz z opisem/ tytułem karty (w przypadku tankowania do kanistra), datę dokonania transakcji/tankownia, ilość paliwa, cenę jednostkową brutto paliwa przed i po rabacie, wartość zakupionego paliwa po rabacie. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo. 2) W przypadku systemu rozliczenia bezgotówkowego, bez wykorzystania kart paliwowych: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub rodzaj urządzenia (w przypadku tankowania do kanistra), datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę jednostkową brutto paliwa przed i po rabacie, wartość zakupionego paliwa po rabacie. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo. 20. Zamawiający może w każdym czasie zażądać od Wykonawcy innych dokumentów pozwalających na identyfikację terminu, ilości i rodzaju odebranego paliwa z pojazdem lub urządzeniem, na który zostało ono wydane. 21. W przypadku braku możliwości tankowania paliw na głównej stacji paliw Wykonawcy (np. brak paliwa, awaria urządzeń) Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa o takiej samej liczbie oktanowej na innej stacji paliw Wykonawcy, po cenie obowiązującej „na dystrybutorze” w chwili zakupu z uwzględnieniem rabatu wskazanego w ofercie i za zwrotem kosztów dojazdu jeśli odległość stacji od siedziby Zamawiającego przekracza 10 km. Zamawiający może dochodzić wyrównania różnicy w cenie paliw pomiędzy stacjami paliw Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada innej stacji paliw w odległości do 10 km od siedziby Zamawianego, Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa w dowolnym miejscu w Rzeszowie lub bliskiej okolicy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty dojazdu do innej stacji paliw oraz różnicę ceny. Wykonawca o braku możliwości tankowania na głównej stacji paliw Wykonawcy niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego pisemnie lub przy użyciu poczty elektronicznej. 22. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostępność paliwa na stacji paliw Wykonawcy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 10-04-1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U.2020.833) – aktualną koncesję.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach