Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa istniejących obiektów przy ul. 11 Listopada 13/15 z dostosowaniem do funkcji placówki opiekuńczo - wychowawczej i Ośrodka Interwencji Kryzysowej”

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00099 Warszawa, ul. Senatorska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
    ul. Senatorska
    00099 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
    REGON: 16266500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa istniejących obiektów przy ul. 11 Listopada 13/15 z dostosowaniem do funkcji placówki opiekuńczo - wychowawczej i Ośrodka Interwencji Kryzysowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa istniejących obiektów przy ul. 11 Listopada 13/15 z dostosowaniem do funkcji placówki opiekuńczo - wychowawczej i Ośrodka Interwencji Kryzysowej”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione załączniki: 1) Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” dla każdej części (Załącznik Nr 7 do SIWZ); 2) Rysunki przedstawiające usytuowanie wyposażenia i schematy zabudów – dotyczy Części I i Części II (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części: 1. Część I – meble typowe 2. Część II – zabudowy meblowe 3. Część III – sprzęt AGD 4. Część IV – drobny sprzęt gospodarstwa domowego 5. Część V – rolety i verticale Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: Część I – niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że dostawa i rozmieszczenie wyposażenia w obiekcie nastąpi od dnia 16.11.2018 r. Część II – niezwłocznie od dnia zawarcia umowy; Część III – niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że dostawa i rozmieszczenie wyposażenia w obiekcie nastąpi od dnia 16.11.2018 r.; Część IV - niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że dostawa wyposażenia w obiekcie nastąpi od dnia 16.11.2018 r.; Część V – niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że dostawa i montaż wyposażenia w obiekcie nastąpi od dnia 5.11.2018 r. Zakończenie: Część I – w terminie do dnia 30.11.2018 r. Część II – w terminie do dnia 15.11.2018 r. Część III – w terminie do dnia 30.11.2018 r. Część IV – w terminie do dnia 30.11.2018 r. Część V – w terminie do dnia 30.11.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami lub dokumentami, o których mowa w Rozdz. XVIII SIWZ, Wykonawca składający Ofertę musi dodatkowo załączyć: 1)Wypełniony druk „OFERTA” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział I SIWZ). 3)Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ – załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 4)Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ - załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 5)Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/ych wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ - załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: „zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach