Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
- Data zamieszczenia: 2017-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4
40098 Katowice, woj. śląskie
tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego „MALUCH – utworzenie dwóch nowych Oddziałów Żłobka Miejskiego” realizowana w dwóch częściach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego „MALUCH – utworzenie dwóch nowych Oddziałów Żłobka Miejskiego” realizowana w dwóch częściach: Część 1 – dostawa wyposażenia kuchennego, gospodarczego i biurowego dla Oddziału Żłobka Miejskiego w przy ul. Krzywoustego 9 wg zestawienia stanowiącego załączniki nr 1a Część 2 – dostawa wyposażenia kuchennego, gospodarczego i biurowego dla Oddziału Żłobka Miejskiego w przy ul. Boya Żeleńskiego 30 wg zestawienia stanowiącego załączniki nr 1b Szczegółowy opis przedmiotu zawierają: załączniki nr 1a i 1b do niniejszej specyfikacji. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy. Zamawiający nie ustanawia wymagań wynikajacych z art. 29 ust. 3 a ustawy dotyczacych zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości: dla części 1 - 2 000 PLN, dla części 2 – 1.700 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu; w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Kalkulację ceny ofertowej – formularz cenowy – załączniki nr 1a i załącznik nr 1b 5) Jeśli Wykonawca, będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie nowo wyremontowanego budynku „Starej Pijalni” w meble i sprzęt
Dodano: 2023-05-25 - Wyposażenie nowo wyremontowanego budynku „Starej Pijalni” w meble i sprzęt
Dodano: 2023-03-16 - Wykonanie wraz z dostawą i montażem oraz demontażem, w obiekcie Spółki AIG w Tarnowskich Górach, ul. Obwodnica 8, Punktu Szczepień Powszechnych
Dodano: 2021-08-02 - „Dostawa i montaż wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020: "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich - etap II”
Dodano: 2021-04-16 - „Dostawa i montaż wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020: "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich - etap II”
Dodano: 2021-03-10 - Sprzedaż sprzętu do pracowni porządkowo - ogrodniczej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych.
Dodano: 2021-02-23 - Sprzedaż materiałów dydaktycznych i sprzętu do pracowni rękodzielniczo – krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych.
Dodano: 2021-01-29 - Sprzedaż sprzętu do pracowni porządkowo - ogrodniczej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych.
Dodano: 2020-12-23 - Sprzedaż materiałów dydaktycznych i sprzętu do pracowni rękodzielniczo – krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych.
Dodano: 2020-12-15 - „Dostawa i montaż wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020: "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich - etap II”
Dodano: 2020-12-03