Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
- Data zamieszczenia: 2020-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
ul. Trzebnicka 1
55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
REGON: 93193508100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w ramach rewitalizacji byłego budynku kina w Obornikach Śląskich oraz nadanie mu nowych funkcji kulturalnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach rewitalizacji byłego budynku kina w Obornikach Śląskich oraz nadanie mu nowych funkcji kulturalnych, w zakresie: 1) oświetlenie sceniczne, 2) nagłośnienie sceniczne sali kinowej i sali kameralnej , 3) nagłośnienie kinowe. 4) wyposażenie: meblowe, urządzenia AGD, do projekcji sali konferencyjnej - w układzie na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane 5) klimatyzacja do Sali konferencyjnej Produkty będące przedmiotem zamówienia należy dostarczyć na adres ul. Dworcowa 43, 55-120 Oborniki Śląskie. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem i montażem sprzętów będących przedmiotem zamówienia. Jeżeli jest to uzasadnione, zakres zamówienia obejmuje także instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. Suszarki do rąk oraz szynoprzewody zostaną zamontowane przez wykonawcę robót budowlanych. Prace montażowe muszą być wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym i kierownikiem budowy. Zamawiane produkty muszą być nowe, nigdy nie używane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Dostarczone produkty muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Wszystkie nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej, określające typ produktu lub producenta są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe produktu. Zadanie podzielono na pięć części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: a) dla zadania częściowego nr 1: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy oświetlenie sceniczne na kwotę minimum 18 000,00 zł brutto łącznie, b) dla zadania częściowego nr 2: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy nagłośnienia scenicznego na kwotę min. 68 000,00 zł brutto łącznie, c) dla zadania częściowego nr 3: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy nagłośnienia kinowego na kwotę min. 85 000,00 zł brutto łącznie, lub wyposażenie w nagłośnienie co najmniej jednego obiektu kinowego d) dla zadania częściowego nr 4: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy mebli oraz urządzeń AGD na kwotę min. 150 000,00 zł brutto łącznie, lub wyposażenie obiektu użyteczności publicznej. e) dla zadania częściowego nr 5: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy i montaż klimatyzatorów na kwotę min. 15 000,00 zł brutto łącznie, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w druku wykaz dostaw.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy zadanie częściowe nr 1_oświetlenie w ramach zadania częściowego nr 1 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy zadanie częściowe nr 2_nagłośnienie w ramach zadania częściowego nr 2 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy zadanie częściowe nr 3_nagłośnienie kinowe w ramach zadania częściowego nr 3 5. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy zadanie częściowe nr 4_wyposażenie kwalifikowane w ramach zadania częściowego nr 4 6. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy zadanie częściowe nr 4_wyposażenie niekwalifikowane w ramach zadania częściowego nr 4 7. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy zadanie częściowe nr 5_klimatyzacja w ramach zadania częściowego nr 5 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 10. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Wleń poprzez doświetlenie odcinków dróg – etap I
Dodano: 2024-02-22 - Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Wleń poprzez doświetlenie odcinków dróg – etap I
Dodano: 2023-10-30 - „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wleń – etap I, poprawa bezpieczeństwa na drogach”
Dodano: 2023-04-06 - „Kompleksowa wymiana oświetlenia ulicznego wraz z rozbudową o nowoczesne efektywne punkty oświetlenia ulicznego LED” w formule „Zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-03-13 - Dostawa urządzeń oświetleniowych wraz osprzętem na potrzeby Strefy Kultury Wrocław.
Dodano: 2022-11-08 - Modernizacja oświetlenia płyty boiska Stadionu Wrocław we Wrocławiu
Dodano: 2020-11-23 - Modernizacja oświetlenia płyty boiska Stadionu Wrocław we Wrocławiu
Dodano: 2020-10-30 - Modernizacja oświetlenia płyty boiska Stadionu Wrocław we Wrocławiu
Dodano: 2020-10-12 - „Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej – Scena na Piekarach”
Dodano: 2020-09-23 - Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej - Scena na Piekarach
Dodano: 2020-09-11