Gmina Gostynin ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, Rynek 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2360752 , fax. 024 2360769
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostynin
Rynek 26 26
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
tel. 024 2360752, fax. 024 2360769
REGON: 61002285400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggostynin.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia technologicznego stołówki i kuchni szkolnej dla zadania pn. zmiana sposobu użytkowania części parteru i części piwnic w budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lucieniu na stołówkę i kuchnię szkolną - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia technologicznego stołówki i kuchni szkolnej w Lucieniu tj sprzętu i akcesoriów kuchennych wg: załącznika nr 1 do SIWZ - wykazu sprzętu, załącznika nr 2 do SIWZ - wykazu akcesoriów kuchennych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - zgodnie z zał. nr 4 do siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016- 2017 w materiały gospodarcze i BHP wraz z usługami dodatkowymi
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu kuchennego do DW WAM Oddział WDW Unieście
Dodano: 2016-05-12 - Zakup i sukcesywną dostawa sprzętu do sprzątania, pojemników na odpady med., środków czystości, art. biurowych, baterii dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawy gastronomicznych artykułów jednorazowego użytku dla DW WAM Sp. z o. o. Oddział WDW w RYNI
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa pierwszego wyposażenia modernizowanych kuchenek oddziałowych budynku A Szpitala Praskiego, w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego.
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa wózków transportowych do potraw i naczyń dla kuchni w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa różnego wyposażenia do laboratoriów w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-070/2015
Dodano: 2015-05-28 - DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO ORAZ JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW CATERINGOWYCH
Dodano: 2015-04-14 - Dostawy worków foliowych na odpady
Dodano: 2015-01-16 - DOSTAWA NACZYŃ JEDNORAZOWYCH
Dodano: 2014-12-19