Urząd Gminy Andrespol ogłasza przetarg
- Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska 126
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2132440 , fax. 042 2132434
- Data zamieszczenia: 2011-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Andrespol
ul. Rokicińska 126 126
95-020 Andrespol, woj. łódzkie
tel. 042 2132440, fax. 042 2132434
REGON: 47205774400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; bip.andrespol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia świetlicy środowiskowej w ramach zadania pn. Budowa świetlicy środowiskowej w Stróży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy środowiskowej w Stróży, ul. Tuszyńska, dz. nr 102/3, obręb Andrespol, tj.: - krzesła drewniane składane (60 szt.) - stół kwadratowy drewniany (1 szt.) - szafa biurowa drewniana (2 szt.) - biurko drewniane (1 szt.) - krzesło obrotowe tapicerowane na kółkach jezdnych (1 szt.) - stół biurowy prostokątny drewniany (10 szt.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.andrespol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa mebli
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Łodzi
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Banacha 12/16
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa i wyposażenie w meble biurowe pomieszczeń przejętych od Poczty Polskiej S.A. oraz wymiana wyeksploatowanych i uzupełnienie pozostałych mebli w II Oddziale ZUS w Łodzi
Dodano: 2015-10-27 - dostawa mebli biurowych dla potrzeb O/ZUS Tomaszów Maz.
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2015-09-10 - dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk
Dodano: 2015-08-26