Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia studia emisyjnego wraz z montażem.

Miejski Dom Kultury Radio Piekary ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 73
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2885888 , fax. 032 2885880
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury Radio Piekary
    ul. Bytomska 73 73
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2885888, fax. 032 2885880
    REGON: 00028708800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radiopiekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia studia emisyjnego wraz z montażem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia studia emisyjnego wraz z montażem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, z bieżącej produkcji i pozostawać nadal w ofercie producenta. 3. Oferowany sprzęt musi spełniać normy zawartości metali ciężkich określone w unijnej normie RoHS. 4. Cały sprzęt musi być zasilany ze standardowego źródła prądu przemiennego 230V/50Hz. 5. Wykonawca dostarczy: - pełną dokumentację serwisową wraz ze schematami blokowymi i ideowymi w języku polskim lub angielskim; - instrukcję użytkownika w języku polskim; Dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w minimum dwóch egzemplarzach, a także w wersji elektronicznej (PDF). 6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzić będzie pełen montaż wraz z przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi stołu emisyjnego. 7. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące. 8. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przybycie serwisu do siedziby Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili zgłoszenia awarii (czas reakcji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323442101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia, o wartości co najmniej 50 000 zł każde (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), których przedmiotem była dostawa stacji radiowych, w których została zainstalowana konsoleta. b) są autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej konsolety i posiadają co najmniej jeden punkt serwisowy na terenie Górnego Śląska (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać co najmniej jeden z nich); 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może zostać złożony wspólnie; 3. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami, potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór wykazu oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może zostać złożony wspólnie; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: I) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się następującego dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radiopiekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach