Przetargi.pl
Dostawa i rozbudowa systemu łączności radiowej oraz systemu nagrywania rozmów

Centrum Ratownictwa Gliwice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3019815 , fax. 032 3019814
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Ratownictwa Gliwice
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3019815, fax. 032 3019814
    REGON: 27772306300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crg.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa miasta Gliwice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i rozbudowa systemu łączności radiowej oraz systemu nagrywania rozmów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: - zobowiązany jest do dostawy na własny koszt i ryzyko systemu nagrywania rozmów wg opisu zamieszczonego w pkt. 3.1. siwz oraz do zainstalowania go w serwerowni informatycznej Centrum Ratownictwa Gliwice, - dostarczy wszelkie niezbędne materiały eksploatacyjne (kable, złącza, listwy zasilające) niezbędne do zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, - podłączy do systemu nagrywania rozmów niżej wymieniony sprzęt będący w posiadaniu Zamawiającego: a. 16 telefonów systemowych Alcatel 4035 podłączonych do centrali Alcatel OmniPCX 4400, b. 10 telefonów analogowych podłączonych do centrali Alcatel OmniPCX 4400, c. 11 konsol radiowych Unikom6 podłączonych do centrali radiowej Multikom produkcji firmy ELVYS, - zainstaluje i uruchomi na wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego 15 stacjach roboczych oprogramowanie do odsłuchiwania rozmów, - zainstaluje i uruchomi na wskazanej przez upoważnionego pracownika CRG stacji roboczej oprogramowanie do administrowania systemem nagrywania rozmów, - przeprowadzi szkolenie trzech pracowników Centrum Ratownictwa Gliwice obejmujące swym zakresem administrowanie i obsługę oprogramowania do dostarczonego rejestratora, - na własny koszt i ryzyko dostarczy, zamontuje oraz przetestuje fabrycznie nowy sprzęt radiowy wg opisu zamieszczonego w pkt. 3.2.1. - 3.2.3. siwz. Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne okablowanie i oprogramowanie konieczne do uruchomienia konsol radiowych dostarczonych w ramach przedmiotu zamówienia, - udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt i oprogramowanie oraz wykonane prace na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru całości zamówienia bez zastrzeżeń, na warunkach określonych w punkcie 3.3. SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323442101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawcę wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp); W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna stan, z którego wynikać będzie że: - Wykonawca ma do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia minimum dwie osoby posiadające wykształcenie w kierunku: elektronika lub automatyka lub telekomunikacja lub informatyka oraz doświadczenie polegające na przynajmniej jednym wdrożeniu systemu radiowego. Osoby wskazane przez Wykonawcę jako zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyższą - zgodnie z przepisami ustawy z 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 Nr 196, poz. 1631 ze zm.) - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu radiowego o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz niezbędna wiedza i doświadczenie podlegają sumowaniu. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna stan z którego wynikać będzie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 tys. zł. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlegają sumowaniu. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX pkt 1 siwz, na zasadzie spełnia/nie spełnia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII siwz należy złożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do specyfikacji; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do siwz) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie sprzętu radiowego o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do siwz - zgodnie z rozdziałem VIII pkt. 1 podpunkt b) siwz; - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z rozdziałem VIII pkt. 1 podpunkt c) siwz. 2. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania-terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak w lit. a) i b) powyżej. UWAGA! Z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy pzp. z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crg.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach