Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
REGON: 23082152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia sal przedszkolnych dla dzieci niepełnosprawnych w ramach zadania pn.: „Rozbudowa infrastruktury Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ul. Kruszwickiej w Jeleniej Górze o Zespół Edukacji Przedszkolnej i Podstawowej dla dzieci niepełnosprawnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do 8 sal dydaktycznych przedszkolnych dla dzieci niepełnosprawnych, zlokalizowanych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ul. Kruszwickiej 3 w Jeleniej Górze, 58-500 Jelenia Góra.--- Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu nr RPDS.07.01.03-02-0002/19-00, Oś Priorytetowa nr 7 „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie nr 7.1. „Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną”, Poddziałanie 7.1.3. „Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT AJ” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.---Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę: zestawu mebli przedszkolnych (dziecięcych) - 8 szt.,---szafy ubraniowej (nauczyciela) - 8 szt., ---biurka (nauczyciela) - 8 szt.,---krzesła biurowego (nauczyciela) - 8 szt.,---krzesła z regulowaną wysokością - 40 szt.,---stołu wieloosobowego - 8 szt.,---dywanu - 8 szt.,---siedziska typu "Gruszka" rehabilitacyjna (dziecięca) - 8 szt.,---zestawu paneli/tablic sensoryczno-akustycznych (naściennych) - 8 szt.,---dużej tablicy manipulacyjno-sensorycznej typu "przesuwanka ślimak" (naściennej) - 8 szt.,---dużej tablicy manipulacyjno-sensorycznej typu "przesuwanka drzewo" (naściennej) - 8 szt.,---kącika do kreatywnej zabawy/kącika manipulacyjnego - 8 szt.,---boksu typu szatnia (dziecięca) - 8 szt.,---zestawu mebli kuchennych dziecięcych - 8 szt.,---rolety okiennej wewnętrznej (szer. 250 cm, dł. 230 cm) - 7 szt.,---rolety okiennej wewnętrznej (szer. 150 cm, dł. 200 cm) - 1 szt.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załączniku nr 1 do Tomu III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.---1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.---2) Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: ---a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 u.p.z.p,---b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p.,zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2 informacje o tych podmiotach.---Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie postawił konkretnych warunków udziału w postępowaniu - nie zachodzą okoliczności określone w pkt 9.3 pkt 1) i 2).---II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.---III. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U.2019 poz. 369 z późn. zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”
Dodano: 2023-06-15 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26