Gmina Szprotawa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3760772 , fax. 68 3762220
- Data zamieszczenia: 2013-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
Rynek 45 45
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 068 3760772, fax. 68 3762220
REGON: 00052677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szprotawa.bip.pbox.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia sal oddziałów przedszkolnych oraz sal 6 latków dla Szkoły Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Wiechlicach oraz szkół filialnych w Długiem, Lesznie Górnym i Siecieborzycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia: -sal oddziałów przedszkolnych dla szkoły (Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Wiechlicach oraz szkoły filialne w Długiem, Lesznie Górnym, Siecieborzycach) -sali 6 latek w klasie pierwszej dla szkoły (Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Wiechlicach oraz szkoły filialne w Długiem, Lesznie Górnym, Siecieborzycach) Według zestawienia opisanego w formularzach asortymentowo-cenowych do Szkoły Podstawowej w Wiechlicach z filiami w Lesznie Górny, Długiem, Siecieborzycach. Warunki dostawy: 1. Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały opisane w formularzach asortymentowo-cenowych 2. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu 3. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę do siedzib Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż 4. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu, 5. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca 6. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca 7. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez zleceniodawcę 9. Wykonawca oświadcza, że materiały dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty. 10. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmioty zamówienia Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Oferent oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia (podzielonym na 2 części-zadania) jest dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia w budynku E.
Dodano: 2016-06-03 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia w Zakładzie Radioterapii
Dodano: 2016-04-28 - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa, montaż wyposażenia wnętrz wraz z wykonaniem projektu aranżacji hotelu skategoryzowanego na jedną gwiazdkę oraz wyposażenia laboratorium dla Klubu Młodego Wynalazcy
Dodano: 2015-08-12 - Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec
Dodano: 2015-07-30 - Dostawa mebli biurowych, mebli kuchennych, krzeseł, foteli oraz sprzętu AGD do budynku Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych po regeneracji, mebli i wyposażenia medycznego, mebli biurowych i kuchennych dla Oddziału Pulmonologii oraz SOR-u
Dodano: 2015-01-13 - Dostawa wyposażenia i urządzeń typu meble, sprzęt AGD i TV do kwater internatowych i pomieszczenia magazynowego w zasobie OReg WAM Zielona Góra
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych po regeneracji, mebli medycznych i biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2014-11-14