Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia Sal Obsługi Klientów w siedzibie Oddziału w Lublinie i w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20601 Lublin, ul. Tomasza Zana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana
    20601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 357 402, fax. 815 357 402
    REGON: 1775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia Sal Obsługi Klientów w siedzibie Oddziału w Lublinie i w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Sali Obsługi Klientów (SOK) do Oddziału ZUS w Lublinie i do Inspektoratu ZUS w Radzyniu Podlaskim oraz jego wniesienie do wskazanych pomieszczeń, montaż i rozmieszczenie. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części : a) część nr I pn. „Dostawa wyposażenia Sali Obsługi Klientów (SOK) w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim, ul. Armii Krajowej 22-32”, b) część nr II pn. „Dostawa wyposażenia Sali Obsługi Klientów (SOK) w siedzibie Oddziału ZUS w Lublinie, ul. T. Zana 38A” 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość ww. części. Uwaga! Wszystkie postanowienia ogłoszenia dotyczą obu części zamówienia, chyba że treść postanowienia stanowi inaczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1 – 1.2 do SIWZ. 4. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 39150000-8 „Różne meble i wyposażenie”. 5. Termin realizacji zamówienia: część nr I – w okresie od 20 stycznia do 28 lutego 2018r.; część nr II – w okresie od 15 marca do 15 kwietnia 2018r. Szczegółowe terminy dostaw poszczególnych elementów wyposażenia będą uzgadniane przez Zamawiającego i Wykonawcę w trakcie realizacji umowy zgodnie z jej postanowieniami w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: część nr I – 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100); część nr II – 2 900,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące dziewięćset 00/100) na warunkach opisanych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie tego warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia, c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2a do SIWZ), o którym mowa w pkt. III.3)ogłoszenia, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, e) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo w tym zakresie (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), f) Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę, zobowiązani są również złożyć wraz ofertą inni wykonawcy, jeżeli osoba ta nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestrowym. g) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w ppkt. b) i c) składa z mocy art. 25a ust. 6 ustawy, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. h) Zaleca się również złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy innej formy wniesienia wadium niż pieniądz)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach