Przetargi.pl
Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu - meble

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
    REGON: 54068200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu - meble
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Zakup wyposażenia do Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu, Gmina Zamość, woj. Lubelskie: meble tarasowe (10 kompletów) i kuchenna szafa przelotowa (1 sztuka). Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zakup lub produkcję, dostawę, wniesienie i montaż mebli tarasowych (10 kpl.) w altanie przy Centrum Geoturystycznym. - Produkcję, dostawę, wniesienie, złożenie szafy przelotowej (1 szt.) i montaż szafy do ściany we wnęce pomieszczenia kuchennego Centrum Geoturystycznego. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy mebli w dni robocze w godzinach: od 8.00 do 13.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne: Meble tarasowe/ogrodowe (10 kompletów) Materiał: lite drewno, z naturalną krzywizną brzegów (nie obcinane na prosto), typ "góralski". Jeden komplet obejmuje meble o parametrach: - Stół, w całości drewniany, o długości blatu 200 cm, szerokości blatu 95 cm, grubości blatu 5 cm. - Dwie ławy z oparciem, w całości drewniane, o długości siedziska i oparcia 200 cm, szerokość siedziska 25 cm, grubość siedziska 5 cm. Dopuszcza się odchylenia od powyższych parametrów +/- 5 cm, z wyjątkiem grubości +/- 1 cm. Kolor mebli zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed realizacją zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki. Kuchenna szafa przelotowa (1 sztuka) - Wysokość: 201 cm - Szerokość: 90 cm - Głębokość 60 cm - Dwie pary drzwi uchwalanych po obu stronach szafy - Uchwyty metalowe w drzwiach po obu stronach - Materiał: płyta wiórowa, laminowana pokryta wewnątrz mebla laminatem łatwozmywalnym - Grubość płyty: 18 mm - W środku szafy 6 półek na naczynia w równych odstępach; każda półka wzmocniona od dołu wspornikiem (kątownikiem) Kolor mebla zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed realizacją zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu parametry mebli, zdjęcia lub rysunki. Przed odbiorem mebli Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego odnośnie kolorystki mebli. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do maksymalnie 13.00. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kartonów, folii, opakowań pozostałych po montażu mebli. Odbiór końcowy odbędzie się na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 24-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 24-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego. Zamawiający wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie stawia innego warunku szczegółowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, grupa kapitałowa, przed podpisaniem umowy - parametry mebli, zdjęcia lub rysunki

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach