Powiat Rypiński ogłasza przetarg
- Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 2802432 , fax. 54 2802549
- Data zamieszczenia: 2015-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
ul. Warszawska 38 38
87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 2802432, fax. 54 2802549
REGON: 91086670300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz filmów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz filmów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Projekt Dobry zawód - Lepszy start jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 3. Przedmiot zamówienia wymieniony w załączniku nr 1 do SIWZ, zostanie przekazany do właściwych jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.powiatrypinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Dodano: 2016-05-24 - Sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-03-01 - Sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-01-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku
Dodano: 2016-01-25 - Dostawa wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej Górznieńsko-Lidzbarskiego Parku Krajobrazowego w Rudzie.
Dodano: 2015-02-12 - Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region: sprzęt biurowy, sprzęt wizualny, wyposażenie do pracowni gastronomicznej, maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa, wyposażenie do pracowni budownictwa, wyposażenie do pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym.
Dodano: 2014-11-05 - Sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2013-11-19 - Dostawa sprzętu informatycznego - znak sprawy ON-2521-4/2013
Dodano: 2013-06-04 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2011-07-05 - Dostawę materiałów oraz urządzeń biurowych na potrzeby zarządzania projektem W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z SIWZ
Dodano: 2010-07-06