Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Waryńskiego 32-36
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 56 696 80 91 do 93 , fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
- Data zamieszczenia: 2016-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
ul. Waryńskiego 32-36 32-36
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48 56 696 80 91 do 93, fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
REGON: 34000902900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb niżej wymienionych jednostek mających siedzibę w Grudziądzu w roku 2016, sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. 1. Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Narutowicza 6 2. Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Jaśminowa 2 3. Szkoła Podstawowa Nr 5 ul. Sienkiewicza 24 4. Szkoła Podstawowa Nr 9 ul. Forteczna 29 5. Szkoła Podstawowa Nr 12 ul. Moniuszki 14 6. Zespół Szkół Specjalnych ul. Sikorskiego 42 7. Szkoła Podstawowa Nr 15 ul. Bydgoska 24 8. Szkoła Podstawowa Nr 16 ul. Kochanowskiego 19 9. Szkoła Podstawowa Nr 18 ul. Dąbrówki 7 10. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 ul. Droga Mazurska 2 11. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 ul. Sobieskiego 12 12. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ul. Korczaka 23 13. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Żeromskiego 8 14. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 ul. Nauczycielska 19 15. Gimnazjum Nr 4 ul. Konarskiego 14 16. Gimnazjum Nr 6 ul. Al. 23 Stycznia 30 17. Gimnazjum Nr 7 ul. Mikołaja z Ryńska 6 18. Gimnazjum Nr 8 ul. Legionów 2 19. Gimnazjum Nr 9 ul. Paderewskiego 10 20. I Liceum Ogólnokształcące ul. Sienkiewicza 27 21. II Liceum Ogólnokształcące ul. Marcinkowskiego 10 22. III Liceum Ogólnokształcące ul. Legionów 2 23. IV Liceum Ogólnokształcące ul. Sobieskiego 12 24. Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych ul. Czarnieckiego 9 25. Zespół Szkół Mechanicznych ul. Hallera 31 26. Dom Pomocy Społecznej ul. Parkowa 12 27. Zespół Szkół Rolniczych ul. Lipowa 33 28. Zespół Szkół Technicznych ul. Hoffmanna 1-7 29. Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Legionów 2 30. Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Czarnieckiego 5/7 31. Zespół Placówek Młodzieżowych Bursa ul. Hallera 37 32. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 ul. Parkowa 25 33. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 ul. Kasprowicza 4 34. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Korczaka 23 35. Ognisko Pracy Pozaszkolnej ul. Chełmińska 104 36. Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego ul. Mikołaja z Ryńska 8 37. Dom Dziennego Pobytu ul. Piłsudskiego 111 38. Przedszkole Miejskie Śródmieście ul. Grobowa 15 39. Przedszkole Miejskie Rządz ul. Łęgi 17 40. Przedszkole Miejskie Tarpno ul. Legionów 30 41. Przedszkole Miejskie Mniszek ul. Sportowców 2 42. Przedszkole Miejskie Lotnisko ul. Kustronia 6 43. Przedszkole Miejskie Kopernik ul. Dworcowa 35 44. Przedszkole Miejskie Kuntersztyn ul. Piłsudskiego 31 45. Centrum Kultury Teatr ul. Teatralna 1 II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy asortymentu został określony w załączniku nr 1 do ogłoszenia. III. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji. Materiały nie mogą być regenerowane, prefabrykowane, ponownie napełniane lub modyfikowane w jakikolwiek sposób. IV. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i w pełni z nim współpracować, umożliwiać wykorzystanie wszystkich funkcji technicznych, diagnostycznych i informacyjnych urządzeń drukujących, zarówno w czasie pracy stanowiskowej jak i w sieci informatycznej. Nie mogą powodować zgłaszania błędów i informacji urządzeń drukujących nie związanych z awarią techniczną. Muszą być jednoznacznie rozpoznawane przez urządzenia pobierające informacje z układu elektronicznego materiału eksploatacyjnego. V. Materiały eksploatacyjne muszą zapewniać pod względem technicznym i jakościowym właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń. VI. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (zamienników), Wykonawca zobowiązuje się przejąć zobowiązania wynikające z gwarancji na urządzenia i pokrycie kosztów ewentualnych napraw, realizowanych z powodu uszkodzenia urządzeń z winy materiałów nie będących oryginalnymi. VII. W przypadku sprzętu na gwarancji - jeśli na skutek awarii urządzenia z winy zastosowania, w okresie ich przydatności dostarczonych przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych (zamienników) Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca przejmie wszystkie zobowiązania gwaranta dotyczące urządzenia na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. VIII. Przez materiały eksploatacyjne równoważne (zamienniki) Zamawiający rozumie materiały, kompatybilne ze sprzętem do którego jest zamówiony, których parametry fizyczne, techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe takie jak na przykład temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku są takie same bądź lepsze niż materiału oryginalnego, zalecanego przez producenta urządzeń drukujących. IX. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawierał odrębne umowy (łącznie 45 umów), z każdą z jednostek wskazanych powyżej. Wzór umowy, stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. X. Dostawy produktów będących przedmiotem postępowania będą dokonywane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem poszczególnych jednostek do ich siedziby od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2016 roku. XI. Składając wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy uzupełnić wszystkie wymagane dane oraz przedłożyć oświadczenia oraz wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę (wzór na którym należy przedłożyć wymagane dokumenty znajduję się w załączniku nr 2 do ogłoszenia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Dodano: 2016-05-24 - Sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-03-01 - Sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-01-26 - Dostawa wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej Górznieńsko-Lidzbarskiego Parku Krajobrazowego w Rudzie.
Dodano: 2015-02-12 - Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz filmów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-01-28 - Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych na potrzeby realizacji projektu Dobry zawód - Lepszy start i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region: sprzęt biurowy, sprzęt wizualny, wyposażenie do pracowni gastronomicznej, maszyny i narzędzia do pracowni architektury krajobrazu i ogrodnictwa, wyposażenie do pracowni budownictwa, wyposażenie do pracowni zawodowych w Liceum Plastycznym.
Dodano: 2014-11-05 - Sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2013-11-19 - Dostawa sprzętu informatycznego - znak sprawy ON-2521-4/2013
Dodano: 2013-06-04 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2011-07-05 - Dostawę materiałów oraz urządzeń biurowych na potrzeby zarządzania projektem W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z SIWZ
Dodano: 2010-07-06