Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego ogłasza przetarg
- Adres: 33-335 Nawojowa, Nawojowa 348b
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 445 70 32
- Data zamieszczenia: 2013-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego
Nawojowa 348b
33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
tel. 18 445 70 32
REGON: 12185080000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni poligraficzno-fotograficznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni poligraficzno-fotograficznej działającej przy Zakładzie Aktywizacji Zawodowej. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ZAZ - szansą aktywizacji osób niepełnosprawnych w Powiecie Nowosądeckim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. W ramach zamówienia należy dostarczyć następujące wyposażenie podzielone na 4 części: 2.1. Część I - sprzęt fotograficzny: a. Wycinarka do zdjęć format 35x45mm - 1 szt. b. Wycinarka do zdjęć format 37x52mm- 1 szt. c. Wycinarka do zdjęć format 45x65mm- 1 szt. d. Aparat do zdjęć dokumentowych- 1 szt. e. Aparat w plener z wyposażeniem- 1 szt. f. Softbox- 4 szt. g. Zestaw do zawieszania tła- 1 szt. h. Tła fotograficzne- 12 szt i. Lampa błyskowa moc 100Ws- 2 szt j. Lampa błyskowa moc 500Ws- 1 szt. k. Statyw pod lampy- 2 szt. 2.2. Część II - sprzęt komputerowo-biurowy a. Komputer- 2 szt. b. Monitor- 2 szt. c. Drukarka do zdjęć- 1 szt. d. Skaner- 1 szt. e. Papier do zdjęć błyszczący - 50 kpl. f. Papier do zdjęć matowy- 50 kpl. g. Kserokopiarka- 1 szt. h. Gilotyna- 1 szt. i. Laminator biurowy- 1 szt. j. Drukarka laserowa monochromatyczna- 3 szt. 2.3. Część III - plotery a. Ploter tnący- 1 szt. b. Ploter drukujący- 1 szt. 2.4. Część IV - prasa termo-transferowa: a. Prasa termo- transferowa- 1 szt. b. Prasa do kubków- 1 szt. 3. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. 4. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, 33-335 Nawojowa 348b. 5. Dostarczone wyposażenie/urządzenia musi być objęty minimum 24-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (z zastrzeżeniem wymagań szczególnych określonych w załączniku nr 6 do specyfikacji). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 6 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nawojowa.eu/index.php/przetargi2
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów biurowych dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA TONERÓW I KASET DO DRUKAREK ORAZ MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla potrzeb GDDKiA Oddział w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert z nadrukiem
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.38.2016
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa artykułów biurowych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/16/2016
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-14