Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
- Data zamieszczenia: 2014-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6 4-6
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
REGON: 87112181000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu - technik usług kosmetycznych w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu - technik usług kosmetycznych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery. Projekt jest koordynowany przez Powiat Toruński. Jednym z celów projektu jest zwiększenie zaangażowania pracodawców w proces kształcenia zawodowego poprzez współpracę trzech szkół zawodowych z pracodawcami i podniesienie standardów wyposażenia pracowni szkolnych. Dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie docelowo ma pozwolić zorganizować następujące stanowiska: -stanowiska do zabiegów na twarz i ciało, -stanowiska do manicure, -stanowiska do pedicure, -stanowiska do makijażu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część 1 Dostawa urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni kosmetycznej. Część 2 Dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni kosmetycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia i meble stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i były wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę urządzeń i mebli powystawowych. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie mieszczące się w budynkach Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz. Wykonawca udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny wg opisów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 6 SIWZ - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia/meble powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ (opisem lub obrazem) marki lub nazwy handlowej określa klasę urządzeń/mebli będących przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć urządzenia/meble o parametrach technicznych, jakości/technologii wykonania nie gorszych, niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa zestawów do urodynamiki i uroflometrii, pieluszek jednorazowych dla wcześniaków, smoczków dla wcześniaków oraz prześcieradeł jednorazowego użytku do obłożenia stołu operacyjnego.
Dodano: 2016-07-13 - dostawa` systemu jednorazowego użytku dostępu trans ananalnego do procedur laparaskopowych TEM
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu, produktów i wyrobów jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu, produktów i wyrobów jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-05-25 - dostawy sukcesywne materiałów i testów do sterylizacji na okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej z podziałem na pakiety asortymentowe
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku z podziałem na pakiety asortymentowe
Dodano: 2016-03-18 - dostawa urządzenia do badania słuchu na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dra Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2016-01-29 - Dostawy artykułów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2015-09-03