Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia na potrzeby lodowiska zlokalizowanego w Lesznie przy ul. 17 Stycznia

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Strzelecka 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5205640 , fax. 065 5205611
  • Data zamieszczenia: 2016-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Strzelecka 7 7
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5205640, fax. 065 5205611
    REGON: 00103059800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirleszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia na potrzeby lodowiska zlokalizowanego w Lesznie przy ul. 17 Stycznia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia na potrzeby lodowiska zlokalizowanego w Lesznie przy ul. 17 Stycznia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wraz z dodatkowym wyposażeniem dla szatni i wypożyczalni sprzętu sportowego oraz zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych na potrzeby funkcjonowania lodowiska przy ul. 17 Stycznia w Lesznie. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części: Część I - dostawa profesjonalnej maszyny do ostrzenia łyżew z automatycznym posuwem oraz dostawa 180 par łyżew. Część II - dostawa dwustronnej suszarki do butów i łyżew (2 szt.) wraz z regałami na łyżwy (2 szt.) Część III - dostawa wraz z montażem wyposażenia do szatni, w tym: - szafki skrytkowe - (12 szt.) - ławki - (12 szt.) Część IV - dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych, w tym: - Biurko - (2 szt.) - Dostawka do biurka z szufladami - (2 szt.) - Krzesło obrotowe z oparciem - (3 szt.) - Szafka z trzema półkami - (2 szt.) - Szafa duża z dwoma komorami- (2 szt.) - Stół pod ostrzałkę na łyżwy - (1 szt.) - Stół - (1 szt.) UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej z ww. części zamówienia. Opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 3 pkt. 3 SIWZ. Ponadto w ramach proponowanej ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby Zamawiającego tj. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą na własny koszt i ryzyko. 2) Udzielenia na każdą część przedmiotowego zamówienia gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, liczonej od daty wykonania dostawy (protokołu odbioru). 3) W przypadku dostawy ostrzałki do łyżew oraz suszarki do łyżew Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim. 4) W przypadku dostawy ostrzałki do łyżew oraz suszarki do łyżew Wykonawca w dniu dostawy będzie zobowiązany do przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń. 5) W przypadku dostawy ostrzałki do łyżew, suszarki do łyżew i butów Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia w okresie udzielonej gwarancji jakości serwisu dostarczonych urządzeń. W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 24 godzin od ich zgłoszenia. Jeżeli niemożliwa będzie natychmiastowa naprawa usterki, obie strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do jej skali. W przypadku gdy czas naprawy przekroczy 3 dni, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze o podobnych parametrach. Przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą, montażem przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych przez Zamawiającego w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenie i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić pisemnie oraz telefonicznie Zamawiającego o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem dostawy. Do odbioru Wykonawca załącza pisemną gwarancję jakości oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Brak dokumentów wymienionych w zdaniu poprzedzającym spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. Dostarczenie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu zamówienia objętego daną Częścią zamówienia. Do odbioru każdej części zamówienia Wykonawca załącza pisemną gwarancję jakości oraz w przypadku Części I i II instrukcję obsługi w języku polskim dla ostrzałki i suszarki do łyżew. Brak jakichkolwiek dokumentów wymienionych w zdaniu poprzedzającym spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia danej Części. W przypadku Części I i II zamówienia do odbioru konieczne jest przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego urządzenia. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności dojdzie do stwierdzenia, iż dostarczony przedmiot zamówienia nie jest zgodny z postanowieniami SIWZ, umową oraz ofertą Wykonawcy lub nie funkcjonuje prawidłowo. W takiej sytuacji zostanie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego protokół rozbieżności, w którym: a) zawarty zostanie wykaz zatwierdzonych wad lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu lub niezgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z postanowieniami SIWZ, umową oraz ofertą Wykonawcy, b) określony zostanie termin i sposób usunięcia stwierdzonych wad, nieprawidłowości lub niezgodności. Jeżeli Wykonawca odmówi usunięcia stwierdzonych wad, nieprawidłowości lub niezgodności w wyznaczonym terminie lub nie usunie ich w wyznaczonym terminie, Zamawiający może według swego uznania naliczyć karę umowną za opóźnienie w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto przysługującego Wykonawcy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia albo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczenia dodatkowego terminu. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy, podwykonawcy protokół odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: a) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za dostawy, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. b) Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. c)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że dostawy, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z ww dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony Zamawiającego www.mosirleszno.pl lub ze strony internetowej Urzędu Miasta Leszna http:www.bip.leszno.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392900001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirleszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach