Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki ogłasza przetarg
- Adres: 70347 Szczecin, ul. Boleslawa Śmiałego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 349 123 , fax. 914 845 967
- Data zamieszczenia: 2018-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki
ul. Boleslawa Śmiałego 33
70347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 349 123, fax. 914 845 967
REGON: 64639200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wompszczecin.bip.eur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby WOMP-ZCLIP w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby WOMP-ZCLIP w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki od nr 1A do nr 1C do SIWZ oraz Załączniki od nr 2A do nr 2C do SIWZ: Część 1 zamówienia dotyczy wyposażenia meblowego – gabinet 201 w budynku WOMP-ZCLiP w Przychodni Nr 1 przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie; Część 2 zamówienia dotyczy wyposażenia meblowego - budynek WOMP-ZCLiP Przychodnia Nr 3 Rehabilitacji przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie – zabudowa rejestracji, zabudowa kasy oraz zabudowa szatni; Część 3 zamówienia dotyczy wyposażenia meblowego – pomieszczenia i gabinety w budynku WOMP-ZCLiP Przychodnia Nr 3 Rehabilitacji przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - na część 1 zamówienia – wadium nie jest wymagane; - na część 2 zamówienia – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert; - na część 3 zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych złotych) przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym w zależności od części zamówienia Załącznikiem nr od 2A do 2C do SIWZ stanowiących integralną część Załącznika nr 2 do SIWZ, zawierającego w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Wykonawca bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia budynku dawnego zajazdu „Szmaragd” dla potrzeb działalności gastronomicznej
Dodano: 2023-10-08 - Dostawa wyposażenia budynku dawnego zajazdu „Szmaragd” dla potrzeb uruchomienia bazy noclegowej dla grup zorganizowanych w celu uzyskania wiedzy przyrodniczej
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa umeblowania do pomieszczenia nr 326 w obiekcie UUS przy ul. Cukrowej 8 w Szczecinie oraz dostawa umeblowania do pomieszczeń nr 112,113,114 w obiekcie US przy ul. Mickiewicza 64 w Szczecinie
Dodano: 2023-03-21 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby modernizacji Sali Muzealnej w Międzynarodowym Ośrodku Badań Interdyscyplinarnych w Kulicach w ramach projektu INT161
Dodano: 2022-11-10 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-05-18 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-05-18 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22