Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby WOMP-ZCLIP w Szczecinie

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki ogłasza przetarg

  • Adres: 70347 Szczecin, ul. Boleslawa Śmiałego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 349 123 , fax. 914 845 967
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki
    ul. Boleslawa Śmiałego 33
    70347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 349 123, fax. 914 845 967
    REGON: 64639200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wompszczecin.bip.eur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby WOMP-ZCLIP w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby WOMP-ZCLIP w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki od nr 1A do nr 1C do SIWZ oraz Załączniki od nr 2A do nr 2C do SIWZ: Część 1 zamówienia dotyczy wyposażenia meblowego – gabinet 201 w budynku WOMP-ZCLiP w Przychodni Nr 1 przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie; Część 2 zamówienia dotyczy wyposażenia meblowego - budynek WOMP-ZCLiP Przychodnia Nr 3 Rehabilitacji przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie – zabudowa rejestracji, zabudowa kasy oraz zabudowa szatni; Część 3 zamówienia dotyczy wyposażenia meblowego – pomieszczenia i gabinety w budynku WOMP-ZCLiP Przychodnia Nr 3 Rehabilitacji przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - na część 1 zamówienia – wadium nie jest wymagane; - na część 2 zamówienia – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert; - na część 3 zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych złotych) przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym w zależności od części zamówienia Załącznikiem nr od 2A do 2C do SIWZ stanowiących integralną część Załącznika nr 2 do SIWZ, zawierającego w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Wykonawca bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach