Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce ogłasza przetarg
- Adres: 17-123 Rudka, ul. Ossolińskich
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 394 015, , fax. 857 394 015
- Data zamieszczenia: 2020-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
ul. Ossolińskich 1
17-123 Rudka, woj. podlaskie
tel. 857 394 015, , fax. 857 394 015
REGON: 97726000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsrudka.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot nadzorowany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia meblowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia meblowego na potrzeby internatu ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce. Wykonawca będzie zobowiązany do jego dostarczenia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w siedzibie ZSCKR wg wskazań Zamawiającego. Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce, ul. Ossolińskich 1, 17-123 Rudka Ponadto zamawiający wymaga: Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy; wolny od wad i pełnowartościowy; wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; minimalny wymagany okres deklarowanej gwarancji na całość przedmiotu oferty* – min. 24 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest – odpowiednio: w Załączniku Nr 1 do SIWZ – OPZ na treść którego składają się rysunki i dokumentacja aranżacji poszczególnych pomieszczeń oraz Opis do projektów aranżacji parteru, Opis techniczny mebli i wyposażenia, rzuty parteru (branża elektryczna i aranżacja) oraz Zestawienie asortymentowo ilościowe – Opis oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wersalka
Dodano: 2021-12-15 - Dostawa wózka
Dodano: 2021-12-03 - Stoliki przylóżkowe
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa szafek przyłóżkowych
Dodano: 2021-03-30 - Dostawa wózków
Dodano: 2021-03-05 - Zakup witrynki na leki
Dodano: 2021-03-05 - Zakup szaf na płyny infuzyjne
Dodano: 2021-02-18 - Zakup przejściówki
Dodano: 2021-02-03 - Zakup chłodziarko zamrażarek
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa stolików i wózków zgodnie z wnioskiem o wszczęcie postępowania
Dodano: 2021-02-02