Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia meblowego

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Ossolińskich
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 394 015, , fax. 857 394 015
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
    ul. Ossolińskich 1
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 857 394 015, , fax. 857 394 015
    REGON: 97726000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsrudka.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot nadzorowany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia meblowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia meblowego na potrzeby internatu ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce. Wykonawca będzie zobowiązany do jego dostarczenia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w siedzibie ZSCKR wg wskazań Zamawiającego. Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce, ul. Ossolińskich 1, 17-123 Rudka Ponadto zamawiający wymaga: Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;  minimalny wymagany okres deklarowanej gwarancji na całość przedmiotu oferty* – min. 24 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest – odpowiednio: w Załączniku Nr 1 do SIWZ – OPZ na treść którego składają się rysunki i dokumentacja aranżacji poszczególnych pomieszczeń oraz Opis do projektów aranżacji parteru, Opis techniczny mebli i wyposażenia, rzuty parteru (branża elektryczna i aranżacja) oraz Zestawienie asortymentowo ilościowe – Opis oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach