Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KP Bogatynia, KP Bolków, KP Brzeg Dolny, KPP Lwówek Śląski, PP Smolec, KP Strzegom, KP Szczawno Zdrój realizowana jako pierwsze wyposażenie w ramach Programu Modernizacji Policji

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dolnoslaska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KP Bogatynia, KP Bolków, KP Brzeg Dolny, KPP Lwówek Śląski, PP Smolec, KP Strzegom, KP Szczawno Zdrój realizowana jako pierwsze wyposażenie w ramach Programu Modernizacji Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KP Bogatynia, KP Bolków, KP Brzeg Dolny, KPP Lwówek Śląski, PP Smolec, KP Strzegom, KP Szczawno Zdrój realizowana jako pierwsze wyposażenie w ramach Programu Modernizacji Policji. 2. Dostawa obejmuje sprzęt nowy, spełniający wymagania określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, spełniający minimalne wymagania określone w SIWZ i jej integralnych załącznikach, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz pierwszego gatunku. 3. Minimalne wymagania zamawianego wyposażenia określają załączniki nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SIWZ (odpowiednio do części postępowania). 3. Postępowanie zostało podzielone na 3 niżej wskazane części: Część 1: dostawa szaf na dokumenty/broń oraz szaf BHP w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.1 do SIWZ, Część 2: dostawa mebli w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.2 do SIWZ, Część 3: dostawa foteli w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.3 do SIWZ Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty na cały asortyment objęty daną częścią postępowania. 4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. Miejsce dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt kwaterunkowy do: Część 1 postępowania: KP Bogatynia - Daszyńskiego 29A, 59-920 Bogatynia (sprzęt z załącznika nr 1.1 do SIWZ, część 1A), KP Bolków - Rycerska 28, 59-420 Bolków (sprzęt z załącznika nr 1.1 do SIWZ, część 1B), KP Brzeg Dolny – Al. Jerozolimskie 49, 56-120 Brzeg Dolny (sprzęt z załącznika nr 1.1 do SIWZ, część 1C), KPP Lwówek Śl. - Jana Pawła II 12, 59-600 Lwówek Śląski (sprzęt z załącznika nr 1.1 do SIWZ, część 1D), PP Smolec - Dworcowa 4, 55-070 Smolec (sprzęt z załącznika nr 1.1 do SIWZ, część 1E), Część 2 postępowania: KP Bogatynia - Daszyńskiego 29A, 59-920 Bogatynia (sprzęt z załącznika nr 1.2 do SIWZ, część 2A), PP Smolec - Dworcowa 4, 55-070 Smolec (sprzęt z załącznika nr 1.2 do SIWZ, część 2B), KP Szczawno Zdrój – ul. Łączyńskiego 34, 58-310 Szczawno Zdrój (sprzęt z załącznika nr 1.2 do SIWZ, część 3C), KP Strzegom - al. Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom (sprzęt z załącznika nr 1.2 do SIWZ, część 2D), KPP Lwówek Śl. - Jana Pawła II 12, 59-600 Lwówek Śląski (sprzęt z załącznika nr 1.2 do SIWZ, część 2E), Część 3 postępowania: KP Szczawno Zdrój – ul. Łączyńskiego 34, 58-310 Szczawno Zdrój (sprzęt z załącznika nr 1.3 do SIWZ, część 3A)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 270,00 PLN (pięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych) – w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę we wszystkich trzech częściach postępowania. - w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 1 postępowania – 3 140,00 zł. - w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 2 postępowania – 1 630,00 zł. - w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 3 postępowania – 500,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 1.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: NBP O/Okręgowy Wrocław, numer: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PU-2380-194-060-160/2020/ML na dostawę wyposażenia kwaterunkowego”. 1.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – wygenerowany dokument potwierdzający dokonanie przelewu został załączony do pliku ZIP zawierającego ofertę; 1.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w postaci papierowej (zaleca się dołączenie kopii dokumentu do oferty) lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl przed upływem terminu do składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu papierowego lub elektronicznego. Z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać kogo ofertę i w jakim postępowaniu wadium zabezpiecza. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze wezwanie, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą cenę ofertową brutto oraz pozostałe parametry podlegające ocenie, 2) Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo - cenowe sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących załączniki nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SIWZ (odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę), zawierające w szczególności: wskazanie jednostkowych cen brutto produktów 3) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 4) Dowód wniesienia wadium 5) Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców – załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Pełnomocnictwa składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza: 6.1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku ofert składanych przez takich Wykonawców, 6.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty przez spółkę cywilną – w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach