Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
- Data zamieszczenia: 2011-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
REGON: 00052537500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia kuchni w budynku Kasyna w Pionkach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni w budynku Kasyna w Pionkach. Zakres dostaw obejmuje: 1) dostawę oraz montaż urządzeń, mebli i innego wyposażenia kuchni, 2) dostawę drobnego sprzętu kuchennego, 3) dostawę zastawy stołowej. 2. Dostawa oraz montaż urządzeń, mebli i innego wyposażenia kuchni. 1) szczegółowy opis oraz wymagane parametry przez Zamawiającego dotyczące dostarczanych urządzeń, mebli i innego wyposażenia kuchni znajduje się w załączniku nr 3 do siwz (specyfikacja urządzeń, mebli i innego wyposażenia kuchni), 2) dostarczane urządzenia, meble i inne wyposażenie kuchni należy dostarczyć do budynku Kasyna w Pionkach oraz je zamontować wg planu technologii kuchni, będącego załącznikiem nr 6 do siwz oraz wg 6 rysunków poglądowych do tego planu będących załącznikami nr 7 - 12 do siwz, 3) na wszystkie dostarczane urządzenia wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji, 4) po montażu urządzeń montujący przedstawi protokół z montażu z potwierdzeniem wykonanych prób rozruchu, 5) po montażu urządzeń wykonawca przeszkoli personel w zakresie obsługi urządzeń oraz przeprowadzi szkolenie kucharskie z praktycznej obsługi pieca, 6) zamawiający dopuszcza tolerancję (do 5%) dotyczącą podanych w załączniku nr 3 do siwz (specyfikacja urządzeń, mebli i innego wyposażenia kuchni) wymiarów dostarczanych urządzeń, mebli i innego wyposażenia kuchni, pod warunkiem, że wszystkie dostarczane urządzenia, meble i inne wyposażenie kuchni będą zamontowane wg planu technologii kuchni, będącego załącznikiem nr 6 do siwz oraz wg 6 rysunków poglądowych do tego planu będących załącznikami nr 7 - 12 do siwz, 7) wszystkie meble kuchenne, objęte niniejszym postępowaniem, muszą być wykonane ze stali nierdzewnej. 3. Dostawa drobnego sprzętu kuchennego. 1) szczegółowy opis oraz wymagane parametry przez Zamawiającego dotyczące dostarczanych drobnych sprzętów kuchennych znajduje się w załączniku nr 4 do siwz (drobny sprzęt kuchenny), 2) drobny sprzęt kuchenny należy dostarczyć do budynku Kasyna w Pionkach, 3) na wszystkie dostarczane drobne sprzęty kuchenne wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji. 4. Dostawa zastawy stołowej. 1) szczegółowy opis oraz wymagane parametry przez Zamawiającego dotyczące dostarczanej zastawy stołowej znajduje się w załączniku nr 5 do siwz (zastawa stołowa), 2) zastawę stołową należy dostarczyć do budynku Kasyna w Pionkach, 3) na całą zastawę stołową wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji i 5 letniej gwarancji na obtłuczenia, 4) zamawiający dopuszcza tolerancję (do 5%) dotyczącą podanych w załączniku nr 5 do siwz (zastawa stołowa) wymiarów dostarczanej zastawy stołowej, 5) zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zastawy stołowej w innym odcieniu niż podany kolor ecru, pod warunkiem, że kolor ten będzie bardzo zbliżony do ecru. 5. Wykonawca będzie wykonywał usługi serwisu w okresie trwania gwarancji. Naprawienie urządzeń nastąpi do 12 godzin od zgłoszenia wykonawcy usterki lub wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy na czas naprawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Nr 04 9141 0005 0000 0231 2000 0100 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. nr1 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie przedszkola w urządzenia kuchenne i meble biurowe w ramach realizacji zadania pn.: Budowa przedszkola na terenie Odolan przy ul. Boguszewskiej w Warszawie - IV etap (znak sprawy: 59/ZP/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch ciągów wydawczych wraz z dodatkowym wyposażeniem dla wojskowych obiektów stołówkowych w m. Radom i m. Grójec
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia zaplecza kuchennego i baru na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie
Dodano: 2016-06-24 - wyposażenie w urządzenia gastronomiczne szkoły w Serocku
Dodano: 2016-06-03 - wyposażenie gastronomiczne w szkole w Serocku
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia zaplecza kuchennego i baru na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa wyposażenia w niezbędny sprzęt i regały dla kuchni w SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/16/2016
Dodano: 2016-02-02 - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW CIĄGU WYDAWCZEGO DLA STOŁÓWEK WOJSKOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU.
Dodano: 2015-09-03 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni gastronomicznej w ramach projektu Specjalizacja zawodowa - sukcesem na rynku pracy realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do kuchni w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Grębkowie
Dodano: 2015-07-01