Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 81-589 Gdynia, Nagietkowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 629 00 37
- Data zamieszczenia: 2019-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3
Nagietkowa 73
81-589 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 629 00 37
REGON: 36799191100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia kuchni dla Przedszkola nr 59 w Gdyni przy ul. Wiczlińskiej 50b - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ,, Dostawa wyposażenia kuchni dla Przedszkola nr 59 w Gdyni przy ul. Wiczlińskiej 50b ˮ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wskazany został w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone wyposażenie kuchni powinno posiadać wymagane w treści załącznika nr 1 do SWIZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad .Dostawa nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego a następnie dostarczony towar musi zostać kosztem i staraniem Wykonawcy wniesiony do pomieszczeń wskazanych jako miejsce dostawy, odpowiednio rozmieszczony , zgodnie ze wskazaniem Dyrektora szkoły. Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu do ostatecznego miejsca dostawy (pomieszczenia). Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów do momentu ich wydania Zamawiającemu odpowiednio zmontowanych i rozmieszczonych ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: − są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, − nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i załącznikach lub, − dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych. Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 21 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. Wraz z dostarczonym asortymentem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu instrukcję producenta w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest wskazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia biur w Urzędzie Miejskim we Władysławowie - etap drugi - w ramach zadania "Przebudowa wnętrza oraz wyposażenie Ratusza Miejskiego we Władysławowie"
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej
Dodano: 2023-03-31 - „Dostawa wraz z montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach”
Dodano: 2021-03-30 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH, LODÓWEK, ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEGO NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej.” – III postępowanie
Dodano: 2021-03-30 - „Dostawa wraz z montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach”
Dodano: 2020-12-15 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH, LODÓWEK, ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEGO NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej.” – III postępowanie
Dodano: 2020-11-23 - „Realizacja drugiego etapu utworzenia filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieciorce- dostawa i montaż wyposażenia”.
Dodano: 2020-09-24 - Dostawa, wniesienie i montaż mebli tapicerowanych oraz materacy łóżkowych i rolet okiennych.
Dodano: 2020-09-16 - „Realizacja drugiego etapu utworzenia filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieciorce- dostawa i montaż wyposażenia”.
Dodano: 2020-09-16 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH, LODÓWEK, ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEGO NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej.” – II postępowanie
Dodano: 2020-09-15