Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia informatycznego dla Szkół Podstawowych i Oddziałów Gimnazjalnych w Gminie Barlinek

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
    REGON: 52837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/?id=7401

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia informatycznego dla Szkół Podstawowych i Oddziałów Gimnazjalnych w Gminie Barlinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje dostawę urządzeń z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej niezbędnych w celu prowadzenia procesu dydaktycznego w placówkach szkolnych w Gminie Barlinek. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę tablic multimedialnych, laptopów, rzutników, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, czytników e-booków, tabletów, telewizorów itp. Zakres zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 – „Dostawa tablic multimedialnych wraz z montażem i uruchomieniem – 10 kompletów”. Miejsce dostawy: Zestaw 1.1 - Szkoła Podstawowa Nr 4 w Barlinku, ul. Kombatantów 3, 74-320 Barlinek – 3 tablice. Zestaw 1.2 – Szkoła Podstawowa w Mostkowie, Mostkowo 37d, 74-332 Mostkowo – 2 tablice. Zestaw 1.3 – Oddział Gimnazjalny Szkoły Podstawowej Nr 1 w Barlinku, ul. Leśna 10, 74-320 Barlinek – 3 tablice. Zestaw 1.4 – Oddział Gimnazjalny Szkoły Podstawowej Nr 4 w Barlinku, ul. Kombatantów 3, 74-320 Barlinek – 1 tablica. Zestaw 1.5 – Szkoła Podstawowa Nr 1 w Barlinku, ul. Jeziorna 10, 74-320 Barlinek – 1 tablica. Dostawa, montaż i uruchomienie we wskazanym przez szkolnego koordynatora projektu pomieszczeniu. Część 2 – „Dostawa kserokopiarek – szt. 2”. Miejsce dostawy – Szkoła Podstawowa Nr 4 w Barlinku, ul. Kombatantów 3, 74-320 Barlinek. Dostawa, montaż i uruchomienie we wskazanym przez szkolnego koordynatora projektu pomieszczeniu. Część 3 – „Dostawa pozostałego sprzętu informatycznego”. Szczegółowy opis poszczególnych zestawów i miejsc ich dostarczenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa, montaż i uruchomienie we wskazanym przez szkolnego koordynatora projektu pomieszczeniu. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów dostawy, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące na dostarczone wyposażenie. Zaoferowany i dostarczony towar ma być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia o jakości i w stanie umożliwiającym używanie go zgodnie z przeznaczeniem. Stwierdzenie braku odpowiedniej jakości dostarczonych towarów nieobjętych gwarancją producenta (np. uszkodzenia, wady materiałowe itp.) będzie podstawą do żądania wymiany dostarczonego towaru. materiałowe itp.) będzie podstawą do żądania wymiany dostarczonego towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony formularz ofertowy dla części zmówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z zestawieniem cen poszczególnych elementów dostawy; 3) wykaz podwykonawców (Załącznik nr 6 do SIWZ) – jeżeli ma zastosowanie; 4) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach