Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia i mebli do placówek oświatowych na terenie gminy Łomianki w ramach: zadania inwestycyjnego nr 2013/20 pn: „Budowa Szkoły w Dąbrowie Leśnej”

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 227 686 301, fax. 227 686 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia i mebli do placówek oświatowych na terenie gminy Łomianki w ramach: zadania inwestycyjnego nr 2013/20 pn: „Budowa Szkoły w Dąbrowie Leśnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Dostawa wyposażenia i mebli do placówek oświatowych na terenie gminy Łomianki w ramach zadania inwestycyjnego nr 2013/20 pn: „Budowa Szkoły w Dąbrowie Leśnej” oraz wydatków bieżących budżetu oświaty na zakup wyposażenia i mebli do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi w Łomiankach – klasy i świetlica. 3.2 Opis przedmiotu i warunków wykonania zamówienia Dostawa złożonego i kompletnego wyposażenia placówek oświatowych obejmuje: a) meble szkolne b) wyposażenie edukacyjne c) wyposażenie sportowe d) meble biurowe 3.3 Przedmiotowe wyposażenie powinno być zgodne ze Specyfikacją wyposażenia. 3.4 Dostawca zobowiązany jest do: a) Dostawa wyposażenia do placówki oświatowej nastąpi najpóźniej 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. b) Dostawca jest zobowiązany do organizacji dostawy złożonego i kompletnego wyposażenia do odpowiednich placówek po ówczesnym powiadomieniu Zamawiającego, zgodnie ze specyfikacją wyposażenia. c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia między innymi: transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Niedopełnienie wniesienia asortymentu przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego może skutkować odmową odbioru towaru. d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ewentualnymi szkodami poczynionymi osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji dostawy oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. 3.5 Wymagany termin realizacji zamówienia: Termin realizacji dostawy nie później niż 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z terminem wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. 3.6 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia: Rozliczenie za dostawę będzie dokonywane na podstawie szczegółowej kontroli ilości i jakości wyposażenia oraz dostarczenia wszystkich niezbędnych atestów przez Wykonawcę. Kontrola, o której mowa powyżej zakończona zostanie podpisaniem przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcę oddzielnych protokołów dla każdej ze szkół. Przyjęcie protokołów bez uwag będzie warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie oddzielnych faktur dla każdej placówki. 3.7 Termin płatności wynagrodzenia: Nastąpi 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT złożonej na podstawie protokołu odbioru dostawy. 3.8 Zamawiający zobowiązany jest do: Przystąpienia do odbioru dostawy w terminie 4 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania dostawy należy przyjąć: wykonanie dostawy objętej zakresem umownym. 3.9 Warunki gwarancji Zgodnie z okresem gwarancji zaproponowanym w ofercie 12, 24 lub 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy. 3.10 W przypadku, gdy w specyfikacji wyposażenia lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 3.11 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.6.1 Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach