Przetargi.pl
„Dostawa wyposażenia gastronomicznego” w ramach projektu pn.: „Akademia kulinarna”

Zespół Szkół Gastronomicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 90-357 Łódź, Sienkiewicza 88
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gastronomicznych
    Sienkiewicza 88
    90-357 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000185844
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyszkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyposażenia gastronomicznego” w ramach projektu pn.: „Akademia kulinarna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. W ramach dostawy przewiduje się dostawę, rozmieszczenie, montaż – ustawienie wyposażenia gastronomicznego, w szczególności stołów gastronomicznych ze stali nierdzewnej w ilościach i o charakterystyce określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ.3.2. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich. 3.3. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem, montażem – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności wykonania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. 3.4. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, w tym zapytaniu ofertowym, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.3.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.3.6. Kod CPV: 39.14.10.00 – 2 Meble i wyposażenie kuchni, 39151200-7 Stoły robocze3.7. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.4. PODWYKONAWCY 4.1. Zamawiający wprowadził zastrzeżenia wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty – załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 4.3. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 4.4. Zastosowanie mają zapisy ustawy Pzp.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 20 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 5.3. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego i zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez Strony. Termin dostawy – odbioru należy uzgodnić z Zamawiającym. 5.4. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1, informuje, iż nie korzysta z prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach