Stawy Milickie S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, Ruda Sułowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 847 110 , fax. 713 847 110
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stawy Milickie S.A.
Ruda Sułowska 20
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 713 847 110, fax. 713 847 110
REGON: 21461756000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawymilickie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia gastronomicznego. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ i potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Niezłożenie wypełnionego formularza lub złożenie formularza zawierającego propozycje wariantowe będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium (art. 45 ust. 2 ustawy PZP) w kwocie: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy PZP): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Miliczu Nr 89 9582 0000 2000 0024 4417 0023 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PN-12/2019 na dostawę wyposażenia gastronomicznego”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust 3 ustawy PZP). Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale IX ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona (art. 89 ust 7b) ustawy PZP). 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”
Dodano: 2023-06-15 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26