Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
- Data zamieszczenia: 2020-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
REGON: 95036902000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Biłgoraju. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Biłgoraju. Zamawiający podzielił przedmiotowe postępowanie na cztery części. Część nr I– dostawa mebli wraz z wyposażeniem. Część nr II - dostawa sprzętu sportowo – rehabilitacyjno - wypoczynkowo – medycznego. Część nr III- dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń elektronicznych i multimedialnych. Część nr IV- dostawa wyposażenie i materiałów eksploatacyjnych uzupełniających. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załącznikach 1A, 1B,1C,1D do niniejszej SIWZ. ISTOTNE INFORMACJE: 1. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 2. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 3. Wykonawca dokona podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej urządzeń, które tego wymagają. 4. Wszystkie wymagania techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 6. Przed odbiorem dostaw, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne dostaw i przekazanie ich do użytku (należą tu m. innymi: gwarancje, atesty i certyfikaty itp.) 7. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego -minimum 12 miesięcy (1 rok). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój zaplecza dydaktycznego poprzez wyposażenie nowych pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Janowie Lubelskim.
Dodano: 2023-10-16 - Zakup sprzętu i wyposażenia dla SP 5 w Świdniku w ramach projektu pn. "Dostępna szkoła"
Dodano: 2023-08-24 - Centrum Aktywizacji, Kultury i Rozwoju Społecznego
Dodano: 2023-06-19 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa mebli w ramach realizacji projektu:„Fachowcy z Brzeskiej ! – edycja 2” w podziale na 2 części.
Dodano: 2021-03-22 - Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu - meble
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa mebli i wyposażenia
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2020-10-14 - Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Dodano: 2020-08-28