Gmina Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Kościuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
- Data zamieszczenia: 2020-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
ul. Kościuszki
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
REGON: 79067109900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.elk.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu „Świetlica wiejska w Regielnicy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 – Dostawa wraz z montażem mebli Część 2 – Dostawa wraz z zainstalowaniem sprzętu elektronicznego Część 3 – Dostawa sprzętu AGD Część 4 – Dostawa zestawów dziecięcych Część 5 – Dostawa drobnych elementów wyposażenia Część 6 – Dostawa wyposażenia zewnętrznego Część 7 – Dostawa sprzętu biurowego Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używanych, nie powystawowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1,3,4,5,6,7 oraz Załącznik nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofertą składa oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę określający w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-01-22 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-06-03 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
Dodano: 2023-05-26 - „Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
Dodano: 2023-05-20 - "DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA, USŁUGA ABONAMENTOWA ORAZ USŁUGA SZKOLENIA W RAMACH PROGRAMU CYFROWA GMINA"
Dodano: 2023-04-24 - DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SĘPOPOL W RAMACH PROJEKTU - "CYFROWA GMINA" Z PODZIAŁEM NA ZADANIA (NR 1 I NR 4)
Dodano: 2023-04-24 - Cyfrowa gmina
Dodano: 2023-03-21 - DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SĘPOPOL W RAMACH PROJEKTU - "CYFROWA GMINA" Z PODZIAŁEM NA ZADANIA (NR 1 I NR 4)
Dodano: 2023-02-23 - „Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
Dodano: 2023-02-22 - Dostawa laptopów w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2023-01-18